۱. در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟

رتبه ۹ کل را کسب کردم و سهمیه آزاد بودم و در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شدم.

۲. از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟

من از اواخر آبان ماه سال گذشته شروع به خواندن دروس کردم و حدود ۲ سال هم برای تقویت رزومه زمان گذاشتم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از رزومه گرفتید؟

۱۰ تا مقاله که ۸ تا از این مقالات ISI بود. یک کتاب داشتم.۱ سخنرانی و ۵ پوستر در کنگره و همایش ها. ۳ طرح خاتمه یافته و همچنین در سال ۱۴۰۰ برگزیده جایز ملی البرز شدم. در کل نمره ی خیلی خوبی را از قسمت رزومه کسب کردم.

۴. امکانش هست در مورد نحوه مصاحبه امسال توضیحاتی رو ارائه بفرمایید.

مصاحبه امسال ۶ تا ایستگاه داشت: پایان نامه، سرچ، تدریس، معرفی و تا جایی که خاطرم هست دو ایستگاه دیگر، بررسی اطلاعات و توانمندی های علمی بود که سوالاتی راجع به متاآنالیز،بخش های مختلف یک پایان نامه،تغذیه در حوادث و بلایا،نحوه مدیریت کار گروهی و ... پرسیدند.

۵. به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟

ساعات مطالعه من برای هر روز یکسان نبود.چون کار بالینی هم انجام میدادم روزهایی هم بود که فرصت نمیکردم درسی را مطالعه کنم. بطور میانگین ۵ ساعت مطالعه را داشتم و نزدیک برگزاری آزمون سعی کردم ساعت های مطالعم را افزایش دهم.

۶. کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟

کلاس خاصی شرکت نکردم ولی حدود یکماه مانده به آزمون،فیلم های تست و نکته ی دکتر محمدی را خریداری کردم و مفید بود مخصوصا برای درس تغذیه.

۷. آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟

خیر.

۸. برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟ به نظرتون کتاب های رفرنس رو بخونیم یا جزوه؟

برای تغذیه و بیوشیمی جزوات دکتر محمدی را خواندم و خیلی راضی بودم. برای فیزیولوژی هم کتاب ضروریات دکتر قاسمی و زبان را هم از کتاب تافل برای دکترای رضا خیرآبادی مطالعه کردم. اینکه از جزوه استفاده بشه یا رفرنس کاملا به خود فرد بستگی داره که با کدام راحت تره. من به شخصه با جزوه راحت تر بودم و توصیه ای که به دوستان دارم اینه که برای هر درس تنها از یک جزوه استفاده کنند. مطالعه ی جزوات متعدد فقط منجر به سردرگمی میشه و کیفیت مطالعه را پایین میاره.

۹. چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟

اول از همه قبولیم را مدیون لطف خداوند هستم و بعد از آن میتونم بگم خانواده ی عزیزم همیشه مهمترین نقش را در موفقیت من داشتند. همچنین استاد راهنمای گرامی جناب آقای دکتر امانی همیشه به من امید می‌دادند و من را به ادامه مسیر تشویق می کردند. و یکسری از دوستان که من را راهنمایی کردند و از همه ی آن ها سپاسگزارم.

۱۰. توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

اول از همه رزومه شان را تقویت کنند و بعد شروع به مطالعه کنند. چون رزومه خیلی خیلی اهمیت داره. هرگز ناامید نشن و دست از تلاش برندارند. حتما نتیجه ی زحماتشان را خواهند دید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده