1- در کنکور امسال چه رتبه‌ای آوردین و درصد هر یک از درس هاتون چند بوده؟

سلام خدمت دوستان عزیز
به لطف خدا و زحمات آقای دکتر محمدی برای ۳ درس تغذیه و فیزیولوژی و بیوشیمی و آقای دکتر مهاجرنیا برای زبان، رتبه ۳۱ کل و ۲۵ سهمیه آزاد کارشناسی ارشد تغذیه ۹۸ شدم.

2- از کی شروع به درس خواندن کردین؟
از مهر ماه ۹۷ طبق برنامه کلاس‌های آنلاین و آزمون موسسه گام کنکور شروع به مطالعه جزوات موسسه کردم و برای زبان از آبان یا آذر ماه بود که به توصیه عالی یکی از دوستان پکیج دکتر مهاجرنیا تهیه و استفاده کردم .

3-به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت درس میخوندین؟ و مجموع ساعات مطالعتون چقدر بوده؟
اوایل خیلی نمیتونستم درس بخونم شاید روزی ۴ تا ۵ ساعت میتونستم بخونم ولی ماه آخر شاید تا ۱۲ ساعت میخوندم، به تفکیک دروس نمیتونم بگم چون برنامه خاصی نداشتم، در واقع فقط میخوندم، گاهی ۱ ساعت هم زبان میخوندم. دوستان برای زبان هم فقط پکیج دکتر مهاجرنیا عالیه، من با اینکه وقت برای زبان نذاشتم و حتی تست نزدم، راحت ۶۴ درصد زدم.

4- کلاس خاصی رفتین؟ اگه رفتین به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودن؟
من چون سال قبل نمونه جزوات آقای دکتر رو داخل کانال موسسه گام کنکور دیدم و روز قبل از کنکور یه نگاه بهشون انداختم، روز کنکور ۹۷ دیدم چقدر جالب بیشتر سوالات رو تو اون جزوات دیدم ولی جوابش یادم نمیومد.
با خودم گفتم اگر بخوام ارشد تغذیه با این رقابت وحشتناک قبول بشم فقط از طریق کلاس‌های آقای دکتر محمدی میتونم. چون قبلا جزوات موسسات دیگه رو هم دیده بودم ولی اصلا قابل مقایسه با این جزوات نبود.
بنظرم نکته مهم این کلاسها این است که هر ۳ درس رو خود آقای دکتر تدریس میکنند و در وقت خیلی صرفه جویی میشه و یادگیری مفاهیم برای ما خیلی آسونتر میشه.
من واقعا این رتبه رو مدیون زحمات استاد محمدی برای دروس تخصصی و دکتر مهاجرنیا برای درس زبان هستم.

5-آزمون خاصی ثبت نام کرده بودین؟
من هم از کلاس‌های آنلاین آقای دکتر محمدی و هم آزمون‌های آنلاین هم جزوات ایشون برای دروس تخصصی و پکیج دکتر مهاجرنیا برای درس زبان استفاده کردم. بنظرم این موارد برای موفقیت کافی و عالی هستند.

6-چه کسایی در موفقیتتون موثر بودن؟
اول لطف خدا بعد کمک های آقای دکتر محمدی و دکتر مهاجرنیا و همراهی خانواده در این موفقیت سهیم هستند.

7-از کی شروع به تست زدن کردین؟
تست زدن رو هم بطور جدی از اردیبهشت شروع کردم البته زبان رو اصلا به تست نرسیدم.

8-آیا مشاور یا کسی رو داشتین که براتون برنامه ریزی کنه؟
آقای دکتر محمدی خودشون برنامه ریزی هم برامون انجام میدادن البته چون من از مباحث عقب افتاده بودم نمیتونستم اون برنامه ها رو اجرا کنم، فقط میخوندم که خودم رو برسونم.
استاد به من گفتن اگر تا آزمون جامع اول خودت رو رسوندی میتونی نتیجه بگیری، منم چون مباحث عقب مونده زیاد داشتم خیلی سعی کردم خودم رو برسونم.
البته اینکه آزمون هم یک ماه عقب افتاد، خیلی کمک کرد که بتونم خودم رو برسونم.

9-توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخوان کنکور بدن چی هست؟
دوستان برای موفقیت در آزمون ارشد فقط و فقط کلاس‌ها و جزوات دکتر محسن محمدی برای دروس تخصصی تغذیه و پکیج دکتر مهاجر نیا برای زبان باعث میشه از کوتاهترین راه به نتیجه برسید.
کلاس‌های استاد اینقدر شیرین و انرژی ایشون اینقدر مثبت هست که باور کنید حتی مباحث سنگین دروس رو براتون آسون و جذاب میکنه، من با این که از صبح سرکار بودم میومدم خونه کلاس شروع میشد ولی واقعا با کلاس‌های استاد خستگیم درمی یومد همش فکر میکنم کاش زودتر با این موسسه آشنا میشدم.
امیدوارم تونسته باشم به شما دوستان عزیز کمک کرده باشم، انشاالله موفق باشید.

در صورت علاقه‌مندی به حضور در کلاس‌های آنلاین یا آفلاین می‌توانید با شماره‌های ۲۶۳۵۰۱۱۳-۰۲۱ و ۴۴۲۵۰۱۱۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.