ماه آخر کنکور همواره به عنوان ماه‌ طلایی نامیده می‌شده چرا که مطالعه و مرور در این ماه با توجه به نزدیکی کنکور تأثیر بسیاری در نتیجه و رتبه داوطلب خواهد داشت. امسال هم با توجه به کاهش زمان مطالعه کنکور در ماه اردیبهشت از اهمیت دو چندان برخوردار است. در این ماه خیلی از عادت‌های مطالعاتی و رفتارهای شخصیمون باید تغییر کنند و روش‌های مطالعاتیمون نباید مثل ماه‌های قبلی باشد. تو این دوره قصد داریم علاوه بر آموزش روش صحیح مطالعه تو ماه‌ آخر کنکور، بهتون کلی مطالب مهم و نکاتی که باید تو این ماه بهش توجه کنید تا بتونید نتیجه‌ی رضایت بخش به دست بیارید رو بهتون آموزش بدیم. این دوره معمولا با هزینه‌های گزاف یا به عنوان مشاوره‌های VIP در موسسات مختلف به شما ارائه می‌شود ولی ما قصد داریم تا کاملا رایگان تجربیات خودمون رو در اختیار شما بگذاریم تا کمکی هر چند کوچک در ماحصل شما باشد.

این دوره توسط دکتر محسن محمدی که از اساتید برجسته رشته تغذیه می‌باشند و هر ساله بیش از نیمی از رتبه‌های تک رقمی کنکورهای ارشد و دکتری از دانشجوهای ایشان هستند برای سه درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی تدریس خواهد شد.

 

بروز رسانی شد:

زمان برگزاری دوره جمع بندی مطابق برنامه زیر است:

جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه - ساعت ۱۵ الی ۱۹ کلاس جمع بندی فیزیولوژی

جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه - ساعت ۱۵ الی ۱۹ کلاس جمع بندی بیوشیمی

یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه - ساعت ۱۵ الی ۱۹ کلاس جمع بندی تغذیه

همچنین فیلم کلاس ها یک ساعت بعد از تشکیل کلاس بارگزاری می‌گردد.

 

هدف این دوره:

۱. آموزش بهترین روش و برنامه مطالعاتی ماه آخر

۲. معرفی مهم‌ترین فصل‌ها و ارائه بودجه بندی تست‌های کنکور در چند سال اخیر

۳. حل و بررسی گلچینی از مهم‌ترین تست‌های کنکور با توضیح نکات آن‌ها

۴. مرور سریع هر ۳ درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی و آشنایی با ضعف‌های مطالعاتی

 

این دوره برای چه کسانی مناسب هست:

این دوره برای تمام دانشجویان ارشد و دکتری که برای کنکور امسال آماده می‌شوند و دانشجویان علاقه‌مندی که دوست دارند برای سال آینده در کنکور شرکت کرده و با درس‌های آن آشنا شوند مناسب هست. شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر در این دوره ثبت نام فرمایید، اطلاعات تکمیلی دوره خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

 از دوره‌ نکته و تست دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده