۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

اسفند ماه سال ۹۹ از دانشگاه ازاد واحد علوم و تحقیقات فارغ التحصیل شدم.

تغذیه: ۶۷ - بیوشیمی: ۶۷ - فیزیولوژی: ۵۸ - زبان: ۹۳

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

از اواسط مهرماه همزمان با شروع کلاس های موسسه گام با روزی حدود ۴ ساعت شروع کردم که در روز های اخر به ۱۰ تا ۱۲ ساعت هم رسید.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

جزوه و کلاس تغذیه موسسه گام کنکور و کتاب ای کیو بی برای تست. معمولا بعد از تدریس دکتر محمدی مطلب رو میخوندم و خلاصه نویسی هم بخش مهمی از خوندن تغذیه بود برای من و بعدا توی مباحث خیلی حفظی دوباره ویدیو کلاس رو روی دور تند نگاه میکردم و خلاصه هامو بارها میخوندم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

جزوه و کلاس بیوشیمی موسسه گام کنکور و کتاب گنجینه برای تست. من توی دانشگاه اصلا بیوشیمی یاد نگرفته بودم و واقعا صفر کیلو متر بودم. خودم مطالعه میکردم جزوه رو و بعد کلاس میرفتم، دوباره میخوندم و تست میزدم چرخه هارو خلاصه نویسی میکردم. به نظرم بیوشیمی نیاز داره که خیلی تکرار و مرور بشه.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

جزوه و کلاس فیزیولوژی موسسه گام کنکور و کتاب ضروریات فیزیولوژی موسسه دکتر خلیلی. من ابتدا یک دور متن گایتون رو سریع میخوندم تا کلیات مطالب رو توی ذهنم داشته باشم بعد از تدریس دکتر محمدی میرفتم سراغ جزوه اما وقتی حجم مطالب بیشتر شد نتونستم گایتون رو بخونم و ضروریات رو کنار جزوه میخوندم و توی دوران جمع بندی کتاب ضروریات رو بیشتر از همه مرور میکردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

کتاب ای کیو بی موسسه دکتر خلیلی رو دو دور و نیم زدم و کلاس هم نمیرفتم. ریدینگ و متن ها رو فقط با تمرین میشه صحیح زد. من از هیچ تکنیکی توی زدن سوالات زبان استفاده نکردم فقط دایره لغاتم رو بالا بردم، چندین دفترچه لغت برای خودم درست کردم و توی خوندن متن تمرکز و حواس جمع از هرچیزی مهم تره.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله آزمون های موسسه گام کنکور رو شرکت کردم و ۴ آزمون جمع بندی موسسه دکتر خلیلی.۳ ماه اول رو مشاور نداشتم اما چون نگران بودم که بی نظمی تو خوندم به وجود بیاد با دکتر آرش عبدی مشاوره خصوصی گرفتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

من سعی کردم که از اول راه اجازه ندم چیزی مانعم بشه و عقب بمونم از برنامه درسیم؛ اما به خاطر ویروس کرونا دائم توی خونه بودن و یکنواختی روزهای درس خوندنم گاهی تحت فشارم قرار میداد. اون مواقع به خودم میگفتم که اینم یک چالشه که باید با نتیجه خوب تمومش کنم و با مقدار کمی استراحت و تماشای فیلم یا تمرین موسیقی برمیگشتم به درس خوندن.

۹. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

اول از همه پدر و مادر و خواهرم که همیشه هوای من رو داشتن و بهم انگیزه میدادن بعد دکتر محمدی بخاطر انرژی خوبشون و تدریس عالیشون بخصوص روزهای آخر که خیلی استرس سطحش بالاس آرامش دکتر و ویس های طلایشون بی شک تاثیر زیادی داشت، دکتر عبدی که هیچ وقت نذاشتن من ناامید بشم و با صبر و حوصله تمام نشدنی تا آخرین لحظه کنار من بودند.

۱۰. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

چیزی که خودم به تجربه بهش رسیدم این بود که اگر واقعا میخواید به هدفتون برسید هرچیزی که توی این مسیر مثل سنگ میمونه رو کنار بذارید. میخواد سوشیال مدیا باشه یا گاها افرادی که حواستونو پرت میکنن تا نرسید به اونچیزی که میخواید. ناامید نشید و خودتونو از روز اول تا اخر با خودتون مقایسه کنید و شک نکنید که تلاش واقعی بی نتیجه نمیمونه. و از روز اول همه انرژیتونو صرف نکنید چون خیلیا ماه های اخر دیگه از خستگی درس نمیخونن. پیوسته و با آرامش بخونید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده