۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

فارغ التحصیل  ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم.

تغذیه: ۷۷ درصد - بیوشیمی: ۸۲ درصد - فیزیولوژی: ۷۱ درصد - زبان: ۷۹ درصد

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از اوایل آبان ۹۹ شروع به مطالعه کردم و به طور متوسط اوایل ۵ ساعت کم و بیش درس می‌خوندم که نهایتا بعد از عید ساعت مطالعه ام بیشتر شد و به ۱۰ ساعت هم می‌رسید.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای هر سه درس از کتاب های گام به گام دکتر محمدی استفاده می‌کردم و کلاس ها رو هم شرکت می‌کردم، برای درس تغذیه بلافاصله بعد از تدریس کتاب رو مطالعه می‌کردم و روزهای بعد سعی می‌کردم به طور کامل خلاصه نویسی کنم.

برای دروس بیوشیمی و فیزیولوژی هم سر کلاس جزوه می‌نوشتم، بعدش کتاب رو مطالعه می‌کردم و سعی می‌کردم نکات مهم رو به جزوه‌‌ام اضافه کنم و نهایتا به‌عنوان خلاصه ازشون استفاده می‌کردم. تست زدن رو عمدتا از بعد از عید شروع کردم ولی در کل تست های سال های گذشته رو از کتاب های گام به گام میزدم و البته تست های تالیفی عالی دکتر محمدی رو هم به دقت بررسی می‌کردم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای زبان کلاس نرفتم و از پکیج مهاجرنیا استفاده کردم و از آذر سعی کردم هر شب زبان خوندن رو در برنامه ام قرار بدم. در کنارش لغات ۱۱۰۰ رو هم به صورت فلش کارت می‌خوندم. به نظر من رمزِ درصد بالا زدن در درس زبان همین استمرار و برنامه ی روزانه ست.

۵. آیا آزمون هم شرکت می‌کردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله من آزمون ها رو شرکت می‌کردم و دقیقا طبق برنامه ریزی دکتر محمدی پیش می‌رفتم. مشاور تحصیلی نداشتم ولی اگر به مشکلی بر میخوردم آقای دکتر با صبوری کمک می‌کردند.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

خب مواقعی بود که دلسرد بشم، بخصوص اون دو دفعه ای که تایم کنکور رو تغییر دادند ولی سعی می‌کردم به هدفم فکر کنم، همچنین افکار و البته اخبار منفی رو کمتر دنبال کنم.

۷. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

تدریس و حمایت‌های دکتر محمدی، هدفی که داشتم، پشتیبانی خانواده‌ام، انگیزه دادن‌های دوستانِ عزیزم به ویژه خانم اسماعیل پور که همیشه همراهم بود تو این مسیر.

۸. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

اگر لزوما هدفی که دنبال می‌کنید با ارشد خوندن در یک راستا هست پس تمام تلاشتون رو بکنید. اگر گاهی دلسرد شدید بدونید کاملا طبیعی هست ولی امیدتون رو از دست ندید و ادامه بدید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده