۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

من ورودی ۹۷ علوم پزشکی بوشهر هستم و امسال فارغ التحصیل شدم.
تغذیه ۶۰% -  بیوشیمی ۷۵.۵% - فیزیولوژی ۵۲.۲% - زبان ۶۶.۶%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

از هفته دوم مهر همراه با کلاس های دکتر محمدی شروع کردم.
ساعت مطالعه ام از ۱ ساعت در اوایل تا ۱۰ ساعت در دوره جمع بندی متغیر بود بعضی روزا هم میشد که هیچ مطالعه ای نداشتم اما سعی میکردم حتما روی لغات زبان مرور داشته باشم.
در کل هدفم رسیدن به برنامم و مباحث هر هفته بود و ساعتش متغیر بود.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من برای هر سه درس اختصاصی در کلاس آنلاین دکتر محمدی شرکت کردم و از جزوات ایشون استفاده کردم.
برای تغذیه بعد از شرکت در کلاس آنلاین اون مبحث رو از جزوه خلاصه نویسی میکردم و بعد ازون خلاصه ی خودم رو میخوندم. این روش باعث میشه مطالب به شکل دسته بندی توی ذهن موندگار بشه ولی با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن کنکور پیشنهاد میکنم موقع خلاصه نویسی به همه بخش ها دقت داشته باشید.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

بعد از کلاس یک بار جزوه رو میخوندم دوباره فیلمو با دور تند میدیدم، شکل های دست نویس استاد محمدی خصوصا برای متابولیسم خیلی زیاد به ماندگاری مطالب کمک میکرد.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

بعد از شرکت در کلاس دوباره فیلم کلاس رو میدیدم و آخر از همه میرفتم سراغ جزوه و بعضی فصل ها حتی کتاب رو نخوندم و فقط چندین بار فیلم رو میدیدم و فکر میکنم اشکال کارم همینجا بود.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من از کتاب دکتر لزگی استفاده کردم و حدودا به یک سومش رسیدم.
واژگان رو توی دفتر مینوشتم و سعی میکردم در طول روز مرور داشته باشم.
خوبی کتابشون این بود که تست های متنوع و زیادی داشت اما عیبش این بود که توضیحات اول هر مهارتشون مبهمه و فکر میکنم برای کسی که سطح زبان خوبی نداره مناسب نیست.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

من آزمون های دکتر محمدی رو شرکت میکردم و از روی برنامه آزمونا و کلاسایی که هر هفته برگزار میشد برنامه ریزی هفتگیم رو انجام میدادم به این صورت که هرروز تغذیه رو داشتم و بیشترین زمان رو براش میزاشتم.
فیزیو و بیوشیمی به صورت چرخشی و یکروز درمیون میخوندم و زبان رو هم سعی میکردم هرشب داشته باشم اما متاسفانه خیلی وقت ها میشد که بخاطر بقیه درسا یا بخاطر خستگی ازش میزدم و همین باعث شد نتونم کتاب دکتر لزگی رو تموم کنم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

گذشته از خوابگاه و کاراموزی و نبود فضای مطالعه مناسب، بزرگترین چالشم زمانی بود که حدودا ۱ یا ۲ ماه از شروع کلاس ها و کاراموزی های دانشگاه گذشته بود و کرونا گرفتم و برگشتم خونه و اونجا مشکلات خانوادگی برام پیش اومد و باعث شد روحیه ام رو از دست بدم. علاوه بر اون حدودا یک ماه از دانشگاه و کلاس استاد محمدی عقب مونده بودم و میخواستم همه چیزو کنار بزارم که دوستام باهام صحبت کردن و روحیه دادن و منو به مسیر برگردوندن.
بعد ازون با مشاور دانشگاه صحبت کردم و طبق توصیه ایشون سعی میکردم از هر فرصت کوچیکی که داشتم برای مطالعه استفاده کنم و بعد ازون برای آزمون مروری سعی کردم حدود ۶۰ درصد مطالب رو پوشش بدم.

یکی از خوبی های برنامه دکتر محمدی اینه که با وجود همه فشردگیش فرصت های جبرانی هست که اگر خوب تلاش کنین میتونین خودتونو به بقیه بچه ها برسونین. تنها چیز مهم اینه که روحیه تون رو حفظ کنید و ادامه بدید.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

خیر فقط سعی میکردم حتما تفریح رو هر چند کوتاه توی برنامم داشته باشم.

۱۰. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

قطعا و بدون شک بزرگترین عامل موفقیتم کلاس های دکتر محمدی بوده. علاوه بر تدریس تمام و کمال همیشه از نظر روحی هم با وویس های انگیزشی حمایت میکردن.
در وهله بعدی دوستان و خانواده که از هیچ حمایتی دریغ نکردن.

۱۱. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

سال کنکور هم مثل بقیه ی سالای زندگی ممکنه پر از اتفاقات غیر منتظره باشه، این مشکلات ممکنه برای بقیه هم اتفاق بیفته اما به قول استاد محمدی مهم اینه که وقتی موج نا امیدی همه جارو فرا گرفته و همه از تلاش کردن ایستادن شما تلاشتونو بکنید تا سربلند بیرون بیاید و اینه که شمارو متفاوت میکنه.
نکته دوم اینکه سعی کنید استرستون رو کنترل کنید. خیلی وقتا ممکنه حس کنید هیچی یادتون نیست بخصوص نزدیک کنکور، اما سعی کنید به خودتون اعتماد کنید، خونسردیتون رو حفظ کنید تا بتونید با برنامه پیش برید و از مطالبی که خوندید بیشترین استفاده رو سر جلسه ببرید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده