۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

فارغ التحصیل سال 1401 از دانشگاه آزاد

تغذیه 57.778%  -  بیوشیمی 75.556% -  فیزیولوژی 64.444%  -  زبان 51.667%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از آبان ماه 1400 شروع به مطالعه کردم. اوایل بطور میانگین روزانه حدود 6 -7 ساعت مطالعه داشتم که از عید به بعد به روزی حدود 10 ساعت رسیده بود.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای هر سه درس تغذیه بیوشیمی و فیزیولوژی فقط از جزوات گام به گام و گام آخر استفاده میکردم که شامل تمامی نکات مهم با حجمی معقول بودند و بعنوان کتاب تست از میکروگام تغذیه استفاده میکردم که شامل تست برای هر سه درس بود. درس تغذیه رو بعد از خواندن هر فصل تدریس شده از جزوه، نکات مهم را خلاصه نویسی میکردم و برای دوره کردن فصلها هم به همین خلاصه ها رجوع میکردم.

برای درس های فیزیولوژی و بیوشیمی همزمان با تدریس استاد سر کلاس نکات مهم را نوت برداری میکردم و بعد از خواندن جزوه هم نکاتی را دوباره اضافه میکردم. البته نوت برداری کردن همزمان با تدریس برای من باعث میشد که مطالب بهتر در ذهنم تثبیت بشه، در حالی که ممکنه باعث حواس پرتی برای بعضی از افراد بشه و بنظرم این روش کاملا سلیقه ای هست.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان از پکیج آقای دکترمهاجرنیا استفاده میکردم و متاسفانه هیچ کلاسی برای درس زبان نرفتم.
و بطور میانگین هفته ای کلا 3 ساعت برای زبان وقت میذاشتم که خب اصلا کافی نبود و همین باعث شد که درصد خوبی رو برای زبان  نتونم بزنم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله، آزمونهای موسسه گام رو شرکت میکردم و دقیقا مطابق با این آزمونها برنامه ریزی میکردم. مشاور تحصیلی هم نداشتم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

قطعا در زندگی هر کسی روزهایی هست که بر وفق مراد نباشه ولی خب با حفظ انگیزه و تمرکز روی هدفم سعی میکردم مشکلات را نادیده بگیرم.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

دوره کارآموزی داشتم و این باعث شد که یه مقداری از برنامه عقب بیفتم و مثل قبل فرصت کافی برای درس خواندن نداشته باشم. حتی 3 آزمون گام رو هم به همین علت نتونستم شرکت کنم ولی خب روحیه و انگیزه ام رو از دست ندادم و بعد از اتمام کارآموزیم دوباره شروع کردم و سعی میکردم در کنار مباحث جدید تدریس شده مباحث قبلی رو که نرسیده بودم بخونم رو هم مطالعه کنم و برنامه ریزیم براساس برنامه آزمون های گام بود.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

قطعا آقای دکتر محمدی که در کنار تدریس بسیار مفهومی و بینظیرشون  بسیار دلسوزانه قدم به قدم این مسیر سخت و پراسترس رو در کنار ما بودند.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

کنکور تغذیه با توجه به مباحث و اعداد زیادی که داره فرار هست و این خودش ممکنه که اواسط راه باعث ناامیدی و دلسردی خیلی ها بشه ولی این رو درنظر بگیرند که شرایط واقعا برای همه یکسان هست. همچنین یادشون باشه که با چه هدفی وارد این مسیر شدند و به خودشون ایمان داشته باشند.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده