۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

بنده هم اکنون مشغول کارهای فارغ‌التحصیلی هستم، یعنی تیر ماه ۱۴۰۱ از دانشگاه علوم پزشکی زنجان بعنوان اولین ورودی رشته تغذیه فارغ‌التحصیل شدیم.
تغذیه ۵۶%  -  بیوشیمی ۷۱%  -  فیزیولوژی ۴۲%-  زبان ۶۶%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از اواسط مهر ماه شروع کردم به خوندن ولی چون کارآموزی داشتیم به طور منظم تر از دی ماه تونستم بخونم.
اوایل ساعت مشخصی نداشت بخاطر کارآموزی هامون روزی ۳ الی ۴ ساعت بیشتر نمیتونستم بخونم ولی توی دی ماه به طور متوسط روزی ۷ ساعت مطالعه داشتم.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای هر سه درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از جزوات دکتر محسن محمدی و موسسه گام کنکور استفاده کردم. کتاب تست نداشتم فقط سوالات تالیفی میکروگام دکتر محمدی رو استفاده کردم و تست های سال های اخیر کنکور تغذیه رو در کنارش میزدم. روش مطالعه من برای تغذیه و فیزیولوژی که درس های به نسبت حفظی هستند به این شکل بود که چندین بار از روی جزوات میخوندم و به ذهن می‌سپردم ولی برای درس بیوشیمی که یه مقدار حافظه تصویری خوبی میخواد خیلی از فیلمای تدریس دکتر محمدی کمک گرفتم و درکنارش جزوه ها رو مطالعه میکردم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان هم کتاب جامع ارشد دکتر لزگی و هندبوک ۹۰ پلاس رو استفاده کردم‌. روزی دو تا متن و نیم ساعت لغت کار می‌کردم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله. آزمون های موسسه گام‌ کنکور رو به طور کامل شرکت کردم. برنامه ریزی هفتگی هم داشتم که خانم رنجبر مشاور خوب مجموعه گام و رتبه اول تغذیه ۱۴۰۰ زحمتشون رو میکشیدن و افتخار مشاوره با ایشون رو داشتم که از همینجا از زحماتشون تشکر میکنم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

در سالی که گذشت مشکلات و چالش های زیادی تجربه کردم از جمله بیماری، از دست دادن چند عزیز پشت سر هم، مشکلات کارآموزی و وقت خیلی محدود و مهم تر از همه ناامیدی های مقطعی که میومد سراغم مخصوصا ماه های آخر. ولی خداروشکر بخاطر هدفی که داشتم و راهنمایی های خانم رنجبر عزیز تونستم ازشون گذر کنم و کم نیارم.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

فعالیت خارج از درسی نداشتم فقط کارآموزی ها و امتحانات ترم بود و فعالیت هایی که در قالب انجمن دانشجویی و داخل دانشگاه داشتم.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

قطعا پدر و مادر عزیزم و دکتر محمدی و سرکار خانم رنجبر خیلی توی این مسیر همراهی کردند و من از همشون بی نهایت ممنونم که کنارم بودند.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

توصیه ای که دارم اینه که یا برای ارشد خوندن شروع نکنند یا اگر شروع کردند وسطش ناامید نشن و به تلاششون ادامه بدن. چون میدونم میانه راه دلسردی هایی خواهد بود ولی برا همه هست و ناامید نشن و ادامه بدن. و توصیه آخر ارتقای معدل و تقویت زبان هست.

درآخر اجازه میخوام از موسسه خوب گام کنکور و از زحمات دلسوزانه دکتر محمدی که بدون چشم داشت تا لحظه آخر و تا سر جلسه کنکور شب و روز درکنارمون بودند تشکر کنم.
امیدوارم سلامت باشند و تو همه مراحل زندگیشون بدرخشند.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده