۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

بهمن ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل شدم.
تغذیه ۵۷٪  -  بیوشیمی ۵۳٪  -  فیزیولوژی ۶۰٪  -  زبان ۶۰٪

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از آذر ماه به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد گام شدم و چون کارآموزی بیمارستان داشتم روزانه مفید بیشتر از ۴ ساعت نمیتونستم مطالعه کنم و حتی دو هفته انتهایی آذر هم بنا به دلایلی تقریبا مطالعه را رها کردم و از دی مجددا شروع کردم و به صورت پیوسته تا کنکور ادامه دادم و اوایل ۸ ساعت و در دو ماه انتهایی به ۱۰ تا ۱۲ ساعت رسید.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

فقط کتاب و کلاس دکتر محمدی رو استفاده کردم. برای مطالعه هر سه درس زمان خاصی در نظر نمیگرفتم و فقط تمرکزم بر تمام شدن مبحث بود و هر روز ابتدا تغذیه و سه روز در هفته فیزیو و سه روز بیوشیمی مطالعه میکردم.
به خاطر اینکه زمان محدود بود برای فیزیولوژی و بیوشیمی بیشتر بر کلاس های دکتر تکیه کردم و برخلاف فیزیو که درس مورد علاقه ام بود، اصلا با بیوشیمی نمیتونستم کنار بیام ولی به لطف خلاصه ها فوق‌العاده دکتر محمدی تونستم نتیجه بگیرم.

تغذیه هم بعد دیدن کلاس دکتر و یادداشت کردن نکات اضافی در کتاب مجددا مطالعه و تکرار داشتم تا نکات رو حفظ بشم و شدیدا پیشنهاد میکنم از هر زمانی که شروع میکنید، در انتهای مطالعه تون تست های کنکور رو برای هر سه درس بزنید.
در دو ماه آخر برای جمع بندی این دروس هر چه قدر که میشد، ویدئو های آفلاین کلاس رو میدیدم  و کلاس های نکته و تست هم شرکت کردم که واقعا عالی بود.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

زبان هم از اواسط دی شروع کردم و فرصت نداشتم کلاسی شرکت کنم و فقط کنکور سال گذشته رو میزدم و لغات رو وارد اپ ankidroid میکردم و اینطوری مرور میکردم.
ولی به خاطر اینکه فرصت برای سه درس دیگه کم بود مطالعه زبانم به شدت نوسانی بود و حتی چندین روز میشد مطالعه نداشته باشم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

مطابق برنامه گام کنکور میرفتم جلو ولی برای آزمون فرصت نمیکردم و فقط در یک یا دو تا تونستم شرکت کنم و مشاور هم نداشتم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

بزرگترین چالش من محدودیت زمان بود و مرتبا استرس داشتم که نرسم مطالب رو بخونم و تلاشم بیهوده باشه ولی تنها کنار نکشیدم و به تلاشم ادامه دادم.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

لطف خداوند و همراه بودن مادر و پدر عزیزم در این مسیر اصلی ترین عامل بود.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

اول مادرم که محیط رو برای من آروم کردند و تونستم تمرکز کافی داشته باشم، دوم پدرم که راهنمایی های ایشون من رو از سردرگمی و بی انگیزگی نجات می‌داد.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

به برنامه دکتر محمدی اعتماد کنید و برای زبان حتما برنامه مشخصی داشته باشید و به ماه های آخر موکول نکنید که مسلما فرصتی برای مطالعه زبان در اون ماه ها ندارید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده