۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

من در سال ۱۴۰۱ و از دانشگاه علوم پزشکی سمنان فارغ‌التحصیل شده ام.
تغذیه ۶۳ %  -  بیوشیمی ۶۳%  -  فیزیولوژی ۷۳%  -  زبان ۷۳%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

از حدود تیرماه شروع به مطالعه زبان کردم و حدودا تا پایان شهریور ماه زبان رو به طور کامل بستم و از مهر ماه همراه با آزمون ها و کلاس های دکتر محمدی پیش رفتم. مطالعه من از حدود ۴ ساعت در روز شروع شد و تقریباً در‌ اواخر اردیبهشت ماه به حدود ۱۴ ساعت در روز رسید.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه از کتاب های تغذیه دکتر محمدی استفاده‌ کردم و هیچ منبع دیگری نداشتم. مطالعه من به این صورت بود که ابتدا فیلم های دکتر محمدی رو به شکل آفلاین میدیدم و سپس همزمان با فیلم ها یک خلاصه نویسی انجام میدادم، بعد به شکل برنامه ریزی شده صفحات رو تقسیم می کردم و در طول هفته میخوندم و در آخر تست میزدم.

بیوشیمی و فیزیولوژی هم مشابه تغذیه ولی زمان کمتری، تقریبا نصف، به خوندن این دو اختصاص میدادم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان ابتدا از کتاب ها و فلش کارت های دکتر مهاجرنیا استفاده کردم و همچنین از کتاب آی کیو بی هم برای تست زنی استغاده میکردم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

من به جز دو آزمون که متاسفانه با کاراموزی همزمان شد، بقیه آزمون ها رو به طور کامل شرکت کردم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

قطعاً چالش هایی وجود دارن که روی کیفیت مطالعه موثر هستن. من سه دوره یک ماهه کاراموزی رفتم و قطعاً این موضوع روی زمان مفید مطالعه‌ی من موثر بود.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

کار یا فعالیتی کنار درس نداشتم، برنامه ریزی من به صورت روزانه بود. هیچ وقت برنامه ریزی به شکل طولانی مدت انجام نمیدادم. البته یک هدفی همیشه مد نظر من بود ولی سعی می کردم برنامه ریزی به شکل روزانه انجام بدم تا متناسب با برنامه همون روز بتونم بیشترین بازدهی رو داشته باشم.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

جا داره از زحمات دکتر محمدی عزیز و تیم گام کنکور کمال تشکر رو بکنم که واقعاً بدون هیچ چشم داشتی برای موفقیت داوطلبان زحمت می کشن و همچنین از مشاور عزیزم سرکار خانم دکتر نور محمدی رتبه ۸ دکتری که واقعاً اگر راهنمایی های بی‌نظیر ایشون نبود چنین نتیجه ای میسر نمی شد.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

من توصیه اصلیم به دوستان کنکوری عزیز این هست که به هدف بزرگ شون فکر کنن ، اینکه این هدف قطعاً نیاز به تلاش داره و اینکه بدونن هیچ وقت هیچ چیزی صد در صد نمیشه و اگر زمانی آزمونی رو خراب کردن یا نتونستن مثلا یک هفته با اون کیفیت دلخواه شون درسی رو مطالعه کنن، قطعاً زمان برای جبران وجود داره و با یک برنامه ریزی درست می تونن به راحتی جبران کنن.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده