۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ معدلتون چند بود و درصدهای هر درستون را در کنکور امسال بفرمایید؟

سال ۱۴۰۲ از علوم پزشکی وارستگان با معدل ۱۹/۵۴ فارغ التحصیل شدم. معدلم تغذیه ۷۲.۷، بیوشیمی ۷۶.۶، فیزیولوژی ۷۳.۳، زبان ۷۸.۳

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت در روز مطالعه می‌‌کردید؟

 من از تابستان همزمان با برنامه پیشنهادی خود موسسه برای فصل‌های مهم تغذیه شروع کردم و طی سال هم مطابق برنامه آزمون‌ها پیش رفتم. به خاطر کاراموزی‌ها به طور میانگین روزی ۴ تا ۵ ساعت و در روزهای تعطیل ۶ تا ۸ ساعت مطالعه داشتم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای این درس از جزوه‌ها و کلاس‌های دکتر محمدی استفاده کردم و کتاب تست دیگه‌ای نداشتم. چون ضریب درس تغذیه بالاست، من سعی می‌کردم با مرور و تکرار، مباحث رو در ذهنم تثبیت کنم. من کلاس‌ها رو آنلاین شرکت می‌کردم و به طور کلی سعی می‌کردم در ۵ روز اول هفته بعد تدریس بر اساس تعداد صفحات تدریس شده طی روز، تقسیم و خلاصه‌نویسی کنم و همون شب خلاصه همون روز رو دوباره مرور می‌کردم. در آخر هفته‌ها هم دوباره خلاصه‌ها رو مرور می‌کردم و سعی می‌کردم بعد از هر ۴ یا ۵ آزمون دوباره و از اول همه خلاصه‌هایی که نوشته بودم رو مرور کنم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای بیوشیمی هم از جزوه‌ها و کلاس‌های دکتر محمدی و دست‌نویس‌هاشون استفاده کردم و کتاب تست دیگه‌ای نداشتم و به نظرم تست‌های آخر هر فصل کافی بود. نحوه مطاله هم مثل درس تغذیه بود.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی هم مثل بیوشیمی و تغذیه عمل کردم و کتاب تست دیگه‌ای نداشتم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

سطح زبان من خوب بود و از پکیج دکتر مهاجرنیا استفاده کردم و طبق برنامه آخر هندبوک از تابستون شروع کردم و تقریبا هر روز اونو تو برنامه‌ام قرار داده بودم‌.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

 بله من به جز یک نوبت در تمامی آزمون‌های گام شرکت کردم و رتبم نزدیک به رتبم در آزمون‌های گام شد. برنامه‌ریزی من طبق تعداد مباحث تدریس شده و بودجه‌بندی آزمون‌ها بود و سعی می‌کردم هر ۴ درس رو در طی روز حتی کوتاه مطالعه کنم.

مشاور هم نداشتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

اصلی‌ترین چالش برای من همزمانی ارشد با کاراموزی‌ها بود و کاراموزی‌ها تایم زیادی رو می‌گرفت. سعی می‌کردم مطابق برنامه‌ریزی روزانه ام پیش برم.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه مدیریتتون چجوری بود؟

 بله من تا زمستان کلاس زبان می‌رفتم و ۲ تا ۳ ساعت ازم وقت می‌گرفت. هر چند که کاملا مفید بود و سر جلسه برای درس زبان کمک‌کننده بود.

۱۰. اگه مجدد برمی‌گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون رو اصلاح و کدوم کار رو تکرار میکردین؟

همین رونده رو برای مطالعه تکرار می‌کردم و کمتر به حرف دیگران توجه می‌کردم.

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

اول از همه از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که مثل همیشه حامی من بودند و بعد از دکتر محمدی عزیز و تیم فوق‌العاده‌اشون تشکر می‌کنم که در طول مسیر همراه بچه‌ها بودند. عامل مهم دیگه هم برنامه‌ریزی و تلاش‌های خودم بود که در کنار خانواده و دکتر محمدی به ثمر رسید.

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

توصیه‌ای که برای بچه‌ها دارم این که به توانایی‌های خودتون باور داشته باشید و حتما برنامه‌ریزی و مرور رو در طول روز فراموش نکنید. شاید چند ماه براتون سخت باشه ولی بدونین ارزششو داره .

امیدوارم شاهد موفقیت‌های شما در سال آینده باشم.