۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردین و درصد هر یک از درس‌هاتون چند بوده؟

رتبه ۲۹ در سهمیه آزاد، تغذیه ۵۵٪  – بیوشیمی ۷۳٪ – فیزیولوژی ۷۲٪ – زبان ۵۲٪

۲- از کی شروع به درس خواندن کردین؟

به طور جدی همزمان با شروع برنامه کلاس و آزمون از مهر ماه.

۳- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت درس میخوندین؟

ساعت مطالعه قبل از عید و حین کارآموزی متغیر از ۵ تا ۸ ساعت بود. بعد از عید و همزمان با فصل کرونا بدلیل وقت آزاد بیشتر و کاهش مشغله‌های دانشگاه بدلیل اضافه شدن تایم صبح به برنامه، به ۸ تا ۱۲ ساعت رسید. زبان روزی حداقل یک ساعت و سایر دروس با توجه به میزان سنگینی مطالب متغیر و با توجه به نیاز شخصی خودم، ساعت مشخصی را به آن درس اختصاص میدادم بدین صورت که تغذیه و زبان هرروز و بصورت یک روز در میان بیوشیمی و فیزیولوژی و سعی میکردم به بالای ۸۰ درصد مطالب آزمون برسم.

۴- کلاس خاصی رفتین؟ اگه رفتین به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودن؟

راسش بعد از ۳ سال دانشگاه فهمیدم مطالب رفرنس رو که باید طی زمان کارشناسی یاد میگرفتم، اساتید دانشگاه بطور کامل پوشش نمیدادند و در نتیجه موقع فارغ‌التحصیلی دست خالی دوره لیسانس را میگذراندم. این یکی از انگیزه های مهم من برای شرکت در کلاس های دکتر محمدی بود؛ که جدای از بحث قبولی یا عدم قبولی در کنکور، هدف اصلی من مطالعه با برنامه رفرنس های رشته تغذیه بطور جدی بود.

۵- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودین؟

بله ازمون‌های آزمایشی گام کنکور رو میدادم. با توجه به اینکه نحوه مطالعه صحیح خود را کم‌کم پیدا میکردم، رتبه هام به مرور بهتر میشدن و بین ۱۰ تا ۲۰ متغیر بود.

۶- برای هر درس چه جزوه یا کتابایی خوندین؟ به نظرتون کتاب های رفرنس رو بخونیم یا جزوه؟

قبل از تصمیمم برای کنکور دادن من شروع به خواندن رفرنس ها کردم ولی بدلیل حجم بالای مطالب، عدم سازماندهی کنکوری و گاهی ترجمه نامفهوم کتاب‌ها و همچنین نداشتن برنامه مطالعاتی منطبق بر ازمون، تصمیم گرفتم جزوه‌‌های دکتر محمدی رو مطالعه کنم که منبع آزمون باشه و حجمی معقولانه ای داشته باشه.

۷- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودن؟

اول از همه از خدا بابت نتیجه ممنونم. از پدر و مادرم که باری از استرس و زحمت را به دوش کشیدند و تشکر بسیار ویژه از دکتر محمدی، پشتیبان محترم و ادمین عزیز که پا به پای هم تونسیم این مسیر سخت رو به پایان برسونیم.

۸- از کی شروع به تست زدن کردید؟

بدلیل زمانبری خلاصه نویسی‌ها و نیز کارآموزی، فرصت کمی برای تست‌زنی داشتم ولی با اتمام مطالب بعد از عید، شروع به مرور تست‌های آزمون ها و تست‌های تالیفی استاد کردم چون که میدونستم دربرگیرنده نکات کنکور‌های سال‌های قبل هستند.

۹- آیا مشاور یا کسی رو داشتین که براتون برنامه ریزی کنه؟

اوایل با توجه به توضیحات استاد، برنامه‌ریزی شخصی میکردم و تا پیدا کردن نحوه درست مطالعه و حدود ۳ ماهی آزمون و خطا، در نهایت بعد از آزمون جامع اول، شیوه صحیح برنامه‌ریزی را تشخیص دادم. بعد از عید بطور منظم با برنامه استاد پیش رفتیم و حتی ساعت خوابمان را هم مطابق با برنامه استاد تطبیق میدادیم و در یک کلمه عالی بود.

۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخوان کنکور بدن چی هست؟

یادمه اولین جلسه کلاس با آقای دکتر، ایشون فرمودن تضمین موفقیت با ۵۰ درصد عملکرد از طرف ما و ۵۰ درصد بقیه با شما. به جرأت میتونم بگم ایشون حتی خیلی بیشتر از ۵۰ درصد به ما لطف داشتن و تا آخرین لحظات روز قبل کنکور از بیان نکات کاندید دریغ نمیکردن.
تنها چیزی که نیاز دارید اعتماد به دکتر محمدی است و بدونید این همه رتبه برتر از موسسه گام، اتفاقی نیست.
با تشکر.