1- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردین و درصد هر یک از درس هاتون چند بوده؟

رتبه کتبی در سهمیه آزاد 2 در کل 3 رتبه کتبی با مصاحبه در سهمیه آزاد 2 در کل 5 تغدیه 73.84 بیوشیمی 52.94 فیزیولوژی 70.58 استعداد تحصیلی 31.11

2- از کی شروع به درس خواندن کردین؟

از شهریور سال 97

3- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت درس میخوندین؟ و مجموع ساعات مطالعتون چقدر بوده؟

قبل از عید به طور میانگین روزانه 4 ساعت تغذیه و یک روز در میان 4 ساعت فیزیولوژی یا بیوشیمی بعد از عید تقریبا روزانه 5 ساعت تغذیه 5 ساعت فیزیولوژی و بیوشیمی با هم

(پ.ن البته به جز روزهای تفریح، استراحت و مسافرت )

4- کلاس خاصی رفتین؟ اگه رفتین به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودن؟

بله با افتخار در کلاس های گام کنکور با تدریس بسیار عالی دکتر محمدی شرکت می کردم. این کلاس ها بیشتر از آنچه فکر می کردم راه بنده را هموار کردند.

5- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودین؟

بله آزمون های گام کنکور

6- برای هر درس چه جزوه یا کتابایی خوندین؟ به نظرتون کتاب های رفرنس رو بخونیم یا جزوه؟

از تمامی جزوات دکتر محمدی در موسسه گام کنکور بهرمند شدم. قطعا جزوات بهتر هستند. زیرا اولا رفرنس ها حجم زیادی دارند و گیج کننده هستند. دوما جزوات دکتر محمدی با زبانی شیوا و روان بیان شده اند و مهمتر از همه مطالب مهم بولد شده اند و در کنار مطالب سوالات کنکورهای سال گذشته آوره شده بود که به اهمیت آن مطلب می توان پی برد.

7- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودن؟

اول از همه خدای را شاکرم که بنده را یاری نمود و چنین خانواده مهربان و دلسوزی را نصیبم فرمود که همیشه پشتوانه و همراه من در همه مراحل زندگیم بوده اند. همچنین از زحمات دکتر محمدی که علاوه بر تدریس بی نظیر ایشون درس انسانیت و مثبت نگری را به ما دادند. درسته که موفقیت در کنکور به تلاش و درس خواندن خود فرد اهمیت دارد اما روحیه مثبت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که دکتر محمدی با دلسوزی تمام از همه بچه ها حمایت میکردند. بابت همه زحمات از شما سپاسگزارم.

8- از کی شروع به تست زدن کردین؟

متاسفانه به خاطر سرعت پایین مطالعه وقت زیادی برای کتاب های تست نداشتم و این مسئله کمی استرس به من وارد میکرد. ولی خوشبختانه آزمون های یک هفته در میان، آزمون های جامع و تست های حل در منزل دکتر محمدی پاسخ گوی کتاب های تست برای من بودند.

9- آیا مشاور یا کسی رو داشتین که براتون برنامه ریزی کنه؟

بله آقای دکتر محسن محمدی

10- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخوان کنکور بدن چی هست؟

اول از همه هدف گذاری داشته باشند وقتی قبولی هدفشون باشه صرف نظر از هر نتیجه ای باید اولویت اولشون قبولی باشه. به قول دکتر محمدی همه زمان کنکور استرس دارند ولی اونی موفقه که بتونه بهش غلبه کنه. و همیشه میگفتن خودتون با کسی مقایسه نکنید چون شرایط زندگی تون با هم فرق داره، اگه میخواید موفق شید خودتون با خودتون مقایسه کنید. اینکه امروز چه پیشرفتی نسبت به دیروز خودتون داشتید….

در صورت علاقه‌مندی به حضور در کلاس‌های آنلاین یا آفلاین می‌توانید با شماره‌های ۲۶۳۵۰۱۱۳-۰۲۱ و ۴۴۲۵۰۱۱۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.