۱. در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟

رتبه ۲ کل و ۱ سهمیه

درصد ها:تغذیه ۷۰/۲، فیزیولوژی/بیوشیمی ۶۵/۷ و زبان ۷۴/۴ بود که تراز کل ۹۶ از ۱۰۰ شد.

۲. از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟

برای مطالعه قسمت کتبی از اردیبهشت ماه فیلم های کلاس های دکتر محمدی رو برای سه درس تغذیه،فیزیولوژی و بیوشیمی شروع کردم و هم زمان مطالب جزوات رو خوندم. از اواخر مرداد ماه دوره کردم و فقط روی جزوات و خلاصه هایی که نوشتم متمرکز شدم.برای درس زبان از جزوه دکتر شاهرضا استفاده کردم و هم زمان با سه درس دیگه مطالعه میکردم.

برای رزومه بیشتر در زمان تحصیل در مقطع ارشد اقدام کردم و سال کنکور بیشتر برای ریوایز مقالاتی که از قبل شروع کرده بودم وقت گذاشتم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از رزومه گرفتید؟

نمره نهایی رزومه و مصاحبه ۴۲/۱۸ از ۵۰ و آیتم های رزومه:

آیتم مقالات:۱۲ مقاله (۲ تا اسم اول و ۱۰ تا همکار)

آیتم طرح ها : ۲طرح دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۱ طرح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آیتم کنگره ها:۲ پوستر بین المللی و ۱ پوستر داخلی

آیتم کتاب: ۲ کتاب تالیف و ترجمه

مدرک زبان: نمره ۸۰ MHLE

جزو هیئت تحریریه ۱ نشریه دانشگاهی

و مدرک ۱ آموزش بیمارستانی

۴. به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟

من روزانه صبح تا ظهر رو به درس تغذیه و عصرها رو به درس بیو/فیزیو و شب ها رو به درس زبان اختصاص میدادم. البته چون تیرماه از پایان نامه دفاع کردم نمیتونستم هرروز این برنامه رو اجرا کنم اما بعد از دفاع پایان نامه تقریبا روزی ۵-۶ ساعت مطالعه داشتم. شهریور ماه به ۷ تا ۸ ساعت در روز میزان مطالعم افزایش یافت اما متاسفانه ۲ تا ۳ هفته مانده به کنکور به دلیل مشکلات شخصی نتونستم به صورت منسجم مطالعه داشته باشم و مرور نهایی انجام ندادم اما خدارو شکر سر جلسه کنکور تونستم از دانسته هام استفاده کنم و نتیجه دلخواهم رو کسب کنم.

۵. کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟

فقط کلاس های دکتر محمدی رو برای هر سه درس تغذیه،بیوشیمی و فیزیولوژی شرکت کردم.

۶. آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟

آزمون هم در موسسه گام ثبت نام کردم اما با توجه به اینکه از سرفصل ها عقب بودم متاسفانه هیچکدوم رو به جز آزمون آخر شرکت نکردم.

۷. برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟ به نظرتون کتاب های رفرنس رو بخونیم یا جزوه؟

برای دروس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی جزوات دکتر محمدی رو مطالعه کردم. برای زبان هم جزوات و کتاب های دکتر شاهرضا. با توجه به تجربه ای که از کنکور ارشد به دست آوردم و تونستم رتبه ۱ ارشد رو کسب کنم، به نظر من موفقیت در کنکور بیشتر از همه به تکرار مباحث رایج کنکور بستگی داره تا خوندن رفرنس های حجیم. به همین خاطر فقط روی جزوات و خلاصه نویسی ها و تست های مکرر متمرکز بودم.

۸. چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟

اول از همه از پدر و مادر عزیزم سپاس گزارم که همیشه در تمامی مقاطع حامی و مشوق اصلی من بودن و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکردن. سپس‌ از همسر عزیزم متشکرم که در تمام لحظات این سال سخت کنار من بودن و اگر حمایت ها و دلگرمی های ایشون نبود ادامه این مسیر میسر نبود. در آخر از موسسه گام و جناب آقای دکتر محمدی تشکر میکنم که با کلاس ها، جزوات و راهنمایی هاشون مسیر ادامه تحصیل رو در رشته تغذیه هموار کردن و نسلی با سواد و فهیم تحویل جامعه دادن.

۹. آیا مشاور یا کسی رو داشتید که براتون برنامه ریزی کنند؟

من خودم ۲ سال تجربه مشاور تحصیلی برای کنکور ارشد داشتم و به همین دلیل تمام برنامه ریزی ها رو خودم انجام میدادم و مشاور تحصیلی نداشتم.

۱۰. توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

توصیه من به داوطلبان اینه که حتما با رزومه قابل قبول مطالعه کتبی رو شروع کنند تا استرس رزومه رو حین مطالعه کتبی نداشته باشن. برای درس فیزیو / بیو که تعداد سوالات و ضریب کمتری نسبت به تغذیه دارن حتما خلاصه داشته باشن و روی خلاصه ها متمرکز باشن و از اهمیت درس زبان غافل نباشن. به عنوان آخرین کلام هیچ وقت هدفشون رو فراموش نکنن و تا لحظه ای که به هدف دلخواهشون نرسیدن عقب نکشن

 

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده