۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟
رتبه ۳
تغذیه ۷۳
فیزیولوژی ۹۳
بیوشیمی ۵۰
استعداد ۲۷
۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟
از اواخر مهر ماه شروع کردم. سعی کردم با یک رزومه تکمیل شده وارد مطالعه کتبی بشم ولی خب یه سری کارهای تحقیقاتی هم در طول سال برام پیش اومد ک باید انجامشون میدادم و به ناچار مجبور بودم تایمی رو حین مطالعه کتبیم به رزومم اختصاص بدم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟
تقریبا نمره کامل همه موارد رزومه رو به جز کتاب و ترجمه داشتم.

۴- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟
اوایل با روزی ۳ تا ۴ ساعت شروع کردم ولی کم کم تایم مطالعم رو افزایش دادم تا بعد عید ۸ تا ۷ گاهی ۱۰ ساعت میخوندم. حتی دو روز قبل کنکور برای اولین بار در عمرم ۱۴ ساعت درس خوندم

۵- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟
بله من کلاس های دکتر محمدی رو شرکت کردم و بسیار در موفقیتم تاثیر گذار بود. دوست دارم در مورد یه مسئله ای ک دغدغه اصلیم بود یه مطلبی رو اشاره کنم. اوایل برام سخت بود باور کنم استادی جوان بتونه هر سه درس رو عالی تدریس کنه، به همین خاطر من با جزوات و ازمون های گام شروع کردم، یکم که گذشت و بیان دلنشین دکتر رو از ویس هاشون شنیدم، احساس کردم کلاس ها خیلی می تونن بهم کمک کنن و کلاس ها رو هم ثبت نام کردم.

۶- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟
بله آزمون های گام

۷- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟ به نظرتون کتاب های رفرنس رو بخونیم یا جزوه؟
من صرفا از جزوات دکتر محمدی برای هر سه درس استفاده کردم. به نظرم استخراج نکات مهم از رفرنس کار هر کسی نیست، بهتره این کار رو به افرادی که تخصص بیشتری دارند واگذار کنیم.

۸-چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟

خداوند بزرگ را شاکرم که منو لایق نعمت های قشنگش دونست. پدر و مادر گلم، که همیشه دعاگوی من بودند. و همسر عزیزم، که به عنوان یک نخبه کشوری مسیر درست رو به من نشون میداد و با تمام وجود حامی من بود تا به یکی از بزرگترین آرزوهای زندگیم برسم.

۹- آیا مشاور یا کسی رو داشتید که براتون برنامه ریزی کنند؟

دکتر محمدی همیشه با صبرو شکیبایی تمام، بهم راهنمایی دادن، برنامه ریزی نهایی رو با توجه به شرایطم، خودم به همراهی همسرم انجام میدادم. برنامه ریزی خیلی مهمه، من شاغل بودم، تایمی از سال رو به جمع آوری رزومه بهتر اختصاص دادم و مثل همه زمانی رو به تفریحات مورد علاقم اختصاص میدادم، ولی با همه این ها تونسم بدون هیچ سهمیه ای با برنامه ریزی دقیق به هدفم برسم.

۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چ چیزی هست؟

اول، یا درس نخونند یا اگر قراره زمان بذارن و درس بخونن محکم تصمیم بگیرند و محکم شروع کنن و ادامه بدن.

دوم، از افراد موفق و متخصص، زیاد مشورت بگیرند.

سوم، با دکتر محمدی و تیم خوبشون در موسسه گام همراه بشن