۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

سال ۱۴۰۳ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شدم . معدلم تا آخر ترم هفت ، ۱۸.۳۹ بود . تغذیه ۸۰.۵ ، بیوشیمی ۸۴.۴ ، فیزیولوژی ۸۱.۱ و زبان ۸۳.۳

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

از ۱۲ مهر ماه مطالعه را شروع کردم . اوایل به طور میانگین از روزی ۵-۶ ساعت شروع کردم . بعد از دی ماه به روزی ۶-۷ ساعت رسید و در دوماه آخر به طور میانگین روزی ۹-۱۰ ساعت مطالعه داشتم .

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه از کلاس ها و کتاب های گام دکتر محمدی استفاده کردم . از تست های انتهای فصل ، تست هایی که استاد در کانال قرار می‌دادند و تست های آزمون ها بهره می‌بردم. شیوه مطالعه من به این صورت بود که ابتدا کلاس آفلاین دکتر محمدی را با سرعت ۱.۳ تا ۱.۵ مشاهده می‌کردم . بعد از آن قسمتی از جزوه را می خواندم و تعدادی از تست های آخر فصل را به صورت آموزشی می‌زدم . بعد در طی روزهای بعدی بقیه جزوه و تست ها را می‌زدم . مرور من برای تغذیه بیشتر به صورت خواندن چند باره جزوه و زدن تست های آزمون ها و خواندن پاسخنامه بود.

۴-برای درس بیوشیمی  از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس بیوشیمی نیز از کلاس ها و کتاب گام دکتر محمدی استفاده کردم . کتاب تست ایکیوبی را داشتم که بخشی از تست های آن را زدم . از تست های انتهای فصل ، تست های آزمون ها و تست هایی که استاد در کانال قرار می دادند نیز استفاده می‌کردم . بیشتر تاکید من برای مرور ، دست نویس های استاد و تست زیاد بود. شیوه مطالعه بیوشیمی نیز مثل تغذیه ؛ در ابتدا فیلم را می دیدم ، سپس جزوه یا دست نویس را می‌خواندم و بعد تعدادی تست می‌زدم . یک روز در میان بیوشیمی در برنامه ام بود.

۵-برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی نیز از کلاس ها و کتاب گام دکتر محمدی استفاده ‌کردم . برای این درس هم کتاب تست ایکیوبی را داشتم که بخشی از تست های آن را زدم . از تست های انتهای فصل ، تست های آزمون ها و تست هایی که استاد در کانال قرار می دادند نیز استفاده می کردم . فیزیولوژی نیز یک روز در میان در برنامه ام بود و بعد از دیدن فیلم ، جزوه را می‌خواندم و تعدادی تست می زدم . برای مرور نیز بیشتر تاکید من روی تست زدن و برگشتن به جزوه اگر تستی را مشکل داشتم ؛ بود. برای درس فیزیولوژی و بیوشیمی از بخشی از تست های علوم پایه نیز استفاده ‌کردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

پایه زبان من خوب بود ؛ با این حال زبان را هر روز در برنامه ام داشتم . از پکیج دکتر مهاجرنیا استفاده کردم و هر لغت را به همراه معنی اش در برنامه ای در موبایل وارد می کردم و هر شب به صورت فلش کارت ، آن ها را مرور می کردم . تا زمان کنکور تمام تست های کنکور را زدم و اشکالات خود را بررسی می‌کردم. در دو ماه مانده به کنکور نیز از پکیج نکته و تست آقای عماد جعفری استفاده کردم که بسیار کمک کننده بود

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله من در تمام آزمون ها به جز ۳ تا شرکت کردم . مرور چندین باره تست های آزمون ها و خواندن پاسخنامه آن برای من خیلی کمک کننده بود . رتبه من در آزمون جمع بندی دقیقا همان رتبه کنکور شد. برنامه ریزی من برای مطالعه طبق بودجه بندی آزمون های گام بود و به این صورت بود که تغذیه و زبان را هر روز در برنامه ام داشتم و بیوشیمی و فیزیولوژی یک روز در میان . در دو روز مانده به هر روز آزمون نیز مجددا مباحث را مرور میکردم. بله مشاور داشتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

یکی از بزرگترین چالش های من برای کنکور شروع برای خواندن ارشد بود . من چندین ماه مشغول المپیاد کارآفرینی بودم و در تابستان نیز صبح تا شب با تیم مشغول بودیم که طبیعتا خستگی به همراه داشت. تصور من این بود که با وجود رتبه اول بودن و مدال المپیاد استریت می شوم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و در ابتدا خیلی ناراحت بودم اما با توکل بر خداوند و کمک خانواده و دوستان از این ناراحتی ها عبور کردم.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

کارآموزی های بیمارستان که از صبح تا ظهر بود که باعث میشد ساعت مطالعه ام کمتر باشد اما سعی میکردم در روزهایی که کارآموزی نداشتم جبران کنم. علاوه بر آن سعی می کردم چند بار در هفته در خانه ورزش کنم که به روحیه ام کمک می‌کرد . دو بار نیز به مسافرت رفتم.

۱۰- اگر مجدد برمی گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون و اصلاح و یا کدوم کار رو تکرار می کردید؟ 

از روش مطالعه ام راضیم . سعی می کردم در ابتدای کار کمتر استرس و ناراحتی داشته باشم

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

لطف خداوند ، حمایت های خانواده عزیزم که همواره به من انگیزه می دادند ، تدریس بی نظیر دکتر محمدی که مطالب را به صورت کاملا مفهومی و شیوا توضیح می‌دادند ، پشتکار و تلاش خودم و مدیریت استرس سر جلسه کنکور از عواملی بودند که در موفقیت من نقش داشتند

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

دوستان عزیزم به نظر من مهم ترین عامل در موفقیت علاوه بر تلاش و پشتکار ، باور به موفقیت است . مدام به خودتان بگویید من می‌توانم و موفقیت و جایگاهی که مدنظر دارید را در ذهن خود ترسیم کنید. به تیم بی نظیر گام کنکور و استاد محمدی اعتماد داشته باشید و طبق برنامه پیش برید . ناامیدی و خستگی در طول مسیر طبیعی است. مهم این است که تسلیم نشوید ، ادامه دهید و بر خداوند توکل کنید.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده