۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

من ورودی مهر ۹۹ دانشگاه شهید بهشتی هستم و تیر ۱۴۰۳ فارغ التحصیل شدم ، معدلم تا ترم هفت ۱۷.۷۹ بود.

درصد ها هم تغذیه ۶۱٪ ، بیوشیمی ۷۵ ٪ ، فیزیولوژی  ۸۵ ٪ و زبان ۷۸٪ بود

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از مهر همزمان با شروع کلاس های دکتر محمدی مطالعه خود را شروع کردم در ابتدا ساعت مطالعم حدود ۵ ساعت بود و از بعد از عید تا ۱۰-۱۱ ساعت هم مطالعه میکردم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه ابتدا فیلم کلاس ها را با سرعت x2 میدیدم و در روزهای بعد همان مباحث را از کتاب یا جزوه مطالعه میکردم ، برای درس تغذیه تنها از کتاب گام به گام و خلاصه هایی که نوشته بودم استفاده میکردم.همچنین از تست های اخر هر فصل و سوالات ازمون های دوره ای نیز برای مرور و جمع بندی استفاده میکردم.

۴-برای درس بیوشیمی  از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس بیوشیمی هم مثل درس تغذیه ابتدا فیلم کلاس ها را میدیدم و بعد مباحث مربوطه را از روی کتاب گام به گام مطالعه میکردم،همچنین از تست های اخر هر فصل و سوالات ازمون های دوره ای و تست های کتاب جعبه سیاه هم استفاده میکردم ، معمولا درس بیوشیمی رو به صورت یک روز در میان مطالعه میکردم

۵-برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی هم مثل درس تغذیه و بیوشیمی ابتدا فیلم کلاس هارا میدیدم و بعد از روی کتاب مطالعه میکردم ، همچنین از تست های اخر کتاب و ازمون های دوره ای و سوالات  فیزیولوژی علوم پایه پزشکی نیز استفاده میکردم و معمولا به صورت یک روز در میان مطالعه میکردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

به جرئت میتونم بگم یکی از بهترین کارهایی که در سال کنکور انجام دادم ، ثبت نام کلاس های زبان استاد شاهرضا بود ، چون من سطح زبان متوسطی داشتم برای همین از تابستان و همزمان با شروع کلاس های استاد شاهرضا مطالعه زبان را شروع کردم و سعی میکردم هر روز تایمی را به زبان اختصاص بدم .

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله من ازمون هارو شرکت میکردم، فقط چندتا ازمون رو به خاطر نرسیدن به مباحث نتونستم بدم . در فاصله بین دو ازمون هم سعی میکردم مباحث مربوط به ازمون بعدی را بخوانم و خلاصه نویسی داشته باشم اما مشاور تحصیلی نداشتم

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین چالش های من در سال کنکور این بود که من همزمان با ترم هفت و هشت تصمیم به شرکت در ازمون ارشد را گرفتم و گاهی اوقات به خاطر برنامه سنگین کاراموزی ها انطور که میخواستم نمیتوانستم مطالعه داشته باشم ، من حتی تا دو هفته قبل از کنکور نیز بیمارستان میرفتم و نصف روز را درگیر بودم.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

به جز دانشگاه و درس خواندن برای ارشد فعالیت جانبی خاصی نداشتم ، اما سعی میکردم تایم هایی رو هم برای تفریح و کارهای مورد علاقم اختصاص بدم.

۱۰- اگر مجدد برمی گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون و اصلاح و یا کدوم کار رو تکرار می کردید؟ 

با توجه به ضریب بالای درس تغذیه و اهمیت ان سعی میکردم تایم بیشتری را برای درس تغذیه اختصاص بدم و مرور بهتری روی مباحث گذشته داشته باشم

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

درابتدا از خداوند متعال و خانواده ام که حامی و پشتیبان من بوده اند و شرایط را برای درس خواندن من محیا کردند ،کمال تشکر و قدردانی را دارم ، و سپس از دکتر محمدی عزیز ، کمال تشکر را دارم ، من معتقدم بدون کمک های دکتر محمدی قادر نبودم چنین رتبه ای رو کسب کنم. ایشون واقعا درجه یک و حرفه ای هستن.

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

تنها توصیم به بچه های کنکوری اینه که به دکتر محمدی اعتماد کنند و با برنامه های ایشان جلو بیایند و سعی کنند منظم و با برنامه ریزی درس بخوانند.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده