۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

سال 1402 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شدم. معدلم 17.60 بود. تغذیه 72٪ بیوشیمی 93٪ فیزیولوژی 85٪ زبان 84٪

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

تقریبا از اول مهر همزمان با شروع کلاس‌های دکتر محمدی به صورت آنلاین کلاس ها رو شرکت می‌کردم ولی با توجه به اینکه سر کار می‌رفتم، مطالعه ام در اوایل سال خیلی کم بود. از بهمن ماه مطالعه ام رو زیاد کردم، ساعت مطالعه متغیری داشتم. ولی بعد از عید و در ماه های آخر مطالعه ام رو به میانگین 10 ساعت در روز رسوندم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

از کتاب و کلاس های گام‌ برای درس تغذیه استفاده کردم. به صورت آنلاین کلاس ها رو شرکت می‌کردم و سعی می‌کردم سر کلاس مطالب رو یاد بگیرم، و در طول هفته تا جلسه‌ی بعد مطالب رو مرور می‌کردم. تست های کنکور رو هم بعد از مطالعه ی هر فصل بررسی می‌کردم. با توجه به اینکه بیشتر مباحث درس تغذیه حفظی می باشد، تمرکز اصلی من در این درس بر مرور و دوره کردن مطالب خوانده شده بود

۴-برای درس بیوشیمی  از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس بیوشیمی هم به صورت آنلاین کلاس های دکتر محمدی رو شرکت می‌کردم، ولی با توجه به اینکه بیشتر مباحث بیوشیمی مفهومی می باشد، اکثر مطالب رو در کلاس حین تدریس یاد می گرفتم و نیازی به مرور مطالب نمی‌دیدم. برای مرور از دست نویس ها و خلاصه هایی که استاد برای این درس بررسی می کردند، استفاده کردم

۵-برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی هم مثل دو درس دیگه در کلاس های آنلاین دکتر محمدی شرکت کردم، تست های کنکور رو برای هر فصل بررسی می‌کردم، برای درس فیزیولوژی بعد از اتمام هر فصل نکاتی رو که از نظر خودم مهم بودند رو خلاصه نویسی می‌کردم و برای مرور فقط از خلاصه هام استفاده کردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من درس زبان رو خیلی دیر شروع کردم و در کلاس های نکته و تست استاد خدادادی شرکت کردم که برام خیلی مفید بود و باعث شد در کنکور درصد خیلی خوبی رو کسب کنم.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله آزمون های گام رو شرکت می‌کردم، درسته گاها از برنامه عقب بودم و مطالب آزمون رو نمی‌رسیدم کامل بخونم، اما آزمون هارو شرکت میکردم تا با سوالات آشنا بشم. بعد از هر آزمون، سوالات رو به دقت تحلیل می‌کردم تا متوجه بشم چه مباحثی نیاز به مطالعه بیشتر دارند. این کار کمک می‌کرد که آزمون های بعدی نتایج بهتری داشته باشم. نگران نرسیدن به برنامه درسی نباشید چون فرصت برای جبران زیاد هست. خیر، مشاور تحصیلی نداشتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

سال کنکور فراز و نشیب های زیادی داره، هر کسی چالش های خاص خودش رو خواهد داشت. کار کردن در اوایل سال و گاها مسائلی که باعث میشد از ادامه ی مسیر دلسرد بشم، چالش های من بودند. خستگی ها و دلسردی ها در مسیر برای همه اتفاق می‌‌افتد و کاملا طبیعیه ولی از نظر من اون چیزی که مهم هست اینه که بتونید دوباره پر قدرت ادامه بدید و عقب نکشید.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

بله من در ابتدای سال روزهای زوج کلینیک می‌رفتم و روزهایی که سر کار می‌رفتم مطالعه نداشتم. بقیه ی روزهایی که کلینیک نمی‌رفتم و وقت ام آزاد بود، مطالعه می‌کردم. اما مطالعه ام رو به صورت جدی از بهمن ماه که سرکار نرفتم پیش بردم.

۱۰- اگر مجدد برمی گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون و اصلاح و یا کدوم کار رو تکرار می کردید؟ 

ز آنچه گذشت راضی ام، اگر بر‌می‌گشتم به عقب همین مسیر را با همین روال جلو می‌رفتم.

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

قطعا لطف خدا .. و تلاش های هرکس مهم ترین عامل موفقیتشه. تشکر ویژه از استاد عزیزم، دکتر محمدی و موسسه ی گام که مارو در این مسیر همراهی کردند تا رتبه های عالی کسب کنیم. از خانواده عزیزم، دوستانم و از اساتید بزرگوارم سپاسگزارم

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

اصلی ترین توصیه من به دوستان کنکوری تداوم در مطالعه برای رسیدن به هدفشون هست. دلسرد نشدن و استمرار رتبه های برتر رو از سایر افراد جدا می‌کنه. بیشترین انرژی رو برای عید نوروز و ماه های آخر بگذارید که به شدت سرنوشت ساز هست. در سال کنکور، بخشی از زمان رو برای تفریح در برنامه روزانه اختصاص بدید چون موجب بهبود روحیه و افزایش عملکردتون می‌شود. تا جایی که می تونید تلاش خودتون رو بکنید و نتیجه رو دست خدا بسپارید. مطمعن باشید هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی‌مونه. با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده