۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

سال ۱۳۹۶ فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تغذیه ۶۶%  -  بیوشیمی ۷۲%  -  فیزیولوژی ۴۷%  -  زبان ۵۸%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من برای کنکور ۱۴۰۰ با کلاس های استاد پیش رفتم و آزمون ها رو شرکت میکردم ولی وقتی منابع عوض شد و تاریخ کنکور جابجا شد تقریبا دی ماه بود که دیگه بیخیال کنکور شدم. برای کنکور ۱۴۰۱ از شهریور شروع به خوندن کردم و روزی ۳ الی ۴ ساعت طبق برنامه ی آزمون درس میخوندم. کم کم تایم مطالعاتیم زیاد شد و به ۷ ساعت رسید و ماه اخر ۹ الی ۱۱ ساعت میخوندم.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من برای هر سه درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی کتاب های گام کنکور رو خوندم و برای تست در درس تغذیه کتاب iqb و فیزیولوژی و بیوشیمی هم کتاب تست گنجینه رو استفاده میکردم.
برای هر سه درس من اول فیلم کلاس ها رو میدیدم و بعد خودم اون بخش رو میخوندم و در آخر هم تست میزدم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان پکیج دکتر مهاجرنیا رو داشتم که طبق برنامه مطالعاتی خود پکیج پیش میرفتم و کلاس خود دکتر مهاجرنیا هم ثبت نام کرده بودم که کمک زیادی نکرد. برای درس زبان بنظر من مهم تر از کلاس رفتن بررسی دقیق کنکور های سال قبل هست.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

من آزمون های سال قبل رو میزدم و سال جدید ازمون شرکت نکردم (و یه نکته مثبت موسسه هم همین هست که فیلم ها و آزمون ها رو ۲ سال واسمون نگه میدارند و این خیلی به من کمک کرد).
برنامه ریزی درسیم هم طبق کلاسا و برنامه ی آزمون بود و تمام تلاشم این بود به برنامه آزمون برسم ولی اولویتم این بود که مباحثو ۱۰۰ درصد بخونم و خیلی پیش اومد که از ازمون ها عقب بیوفتم (چون که من خودم از خودم آزمون میگرفتم) و وقتی اینطوری میشد تایم مطالعاتیم رو بالاتر میبردم.

بله مشاور تحصیلی هم داشتم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

من خیلی وقتا میشد که خسته و ناامید میشدم، فکر میکردم همه ی مطالب یادم رفته و اینکه نمیتونم. اینطور مواقع با مشاورم صحبت میکردم یا با دوستام و کاری که دوست داشتمو انجام میدادم که دوباره انرژی بگیرم.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

نه من کار و فعالیت جانبی نداشتم، و برنامه ریزیم هم دقیقا طبق برنامه ازمون های سال قبل بود.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

خانوادم که تمام تلاششون رو کردن که شرایط برای درس خوندن من فراهم باشه، دوستانم که هر وقت دلسرد بودم بهم امید و انگیزه میدادن، و مشاورم اقای مهدی کریمی که تو این مسیر خیلی به من کمک کردن.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

همونطور که دکتر محمدی روز اول میگن این مسیر، مسیر پر چالشی هست و یه برنامه ریزی منسجم تا روز اخر واسه خودشون داشته باشن.
و حتما حتما سعی کنن طبق برنامه ی آزمون ها پیش برن و عقب نیوفتن.
و اگر روزی بی حوصله بودن حداقل درس زبان رو بخونن و اگر لازمه استراحت کنن و به خودشون سخت نگیرن، چون توی این مسیر تداوم داشتن خیلی مهمه.
و حتما حتما برای درس تغذیه خلاصه نویسی داشته باشن چون در روزهای اخر خیلی کمکشون میکنه، و بازم میگم از درس زبان غافل نشن.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده