۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

سال ۱۴۰۱ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شدم.
تغذیه ۷۱% -  بیوشیمی ۶۳% - فیزیولوژی ۵۲% - زبان ۳۰ %

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

دقیقا از ۱ مهر ۱۴۰۰ شروع به مطالعه کردم و اوایل حدود ۵-۴ ساعت مطالعه داشتم (به علت کاراموزی بیمارستان ترم ۷ وقت زیادی نداشتم).

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای تغذیه از جزوه گام به گام تغذیه دکتر محمدی و کلاس ایشون استفاده کردم و در رابطه با نحوه مطالعه هم، به علت اینکه کارآموزی بودیم بعضی مواقع وقت شرکت در کلاس آنلاین گام را نداشتم و فیلم کلاس را نگاه میکردم بعد از اون جزوه گام را میخوندم و روز بعد هم تست های اخر جزوه رو میزدم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای بیوشیمی اوایل خیلی ضعیف بودم و احساس میکردم مطالب زیاده ولی اگر تست کار میکردم متوجه میشدم که کدوم قسمت های بیوشیمی مهم تر هستند و برای بیوشیمی به شدت تست زدن رو توصیه میکنم. از وقتی هم وارد مباحث بیوشیمی متابولیسم شدیم اقای دکتر محمدی به بهترین شکل ممکن چرخه های بیوشیمی رو تدریس کردن و متابولیسم بسیار مبحث شیرین و جذابی شد (من برای متابولیسم فیلم کلاس رو نگاه میکردم و همزمان چرخه هارو با استاد میکشیدم برای خودم و به نظرم در یادگیری مباحث خیلی تاثیر داشت. البته آقای دکتر خودشون چرخه های دست نویس که بسیار بسیار ساده شده ی چرخه هایی هست که توی کتاب های بیوشیمی پیدا میشه رو لطف میکردن در اختیارمون قرار میدادن ولی من نوشتن رو هم توصیه میکنم).
جزوه دست نویسی که برای بیوشیمی حین کلاس مینوشتم که تمام مطالب کلاس بود به اضافه ی چرخه های متابولیسم رو بارها میخوندم تا هفته بعد و مطالب کامل تثبیت میشد.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای فیزیولوژی هم کلاس دکتر محمدی و جزوه ایشون رو داشتم و برای تست اضافه هم وقت نداشتم و فقط تست های اخر جزوه گام رو میزدم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای زبان من پکیج دکتر مهاجرنیا رو خریداری کردم ولی متاسفانه هیچ وقتی برای زبان نداشتم و فقط گاهی حین کارآموزی لغت حفظ میکردم و خب همین باعث درصد پایینم توی این درس شد.
همیشه آقای دکتر محمدی توصیه داشتند که زبان هیچ روزی فراموش نشه و اشتباه من همین کنار گذاشتن زبان بود.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله ازمون های گام رو شرکت میکردم و خیلی راضی بودم. اوایل رتبه ام بین ۵۰-۶۰ بود و اخرین ازمون رتبه ام ۲۶ بود. برنامه ریزی درسی خیلی خاصی نداشتم و همیشه فقط سعی میکردم خودم رو به آزمون برسونم به نظرم اگر آزمون نبود و من رو مجبور به تموم کردن مطالب نمیکرد نمیتونستم رتبه خوبی کسب کنم. مشاور هم نداشتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

در سال کنکور چالش خاصی نداشتم و فقط کاراموزی های ترم ۷ و ۸ بود که باعث میشد زمان کمی رو برای مطالعه داشته باشم.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

در سال کنکور سعی میکردم فعالیت جانبی نداشته باشم و تمرکزم روی درس بود.

۱۰. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

دکتر محمدی فراتر از یک استاد هستند و حتی با ابتلا به کرونا هم سر کلاس اومدند. روز های اخر کنکور که هر کاری برای موفقیت ما انجام دادند از کلاس ۸ ساعته و نگه داشتن ما حتی ۱۰ دقیقه بیشتر سر کلاس و تست کار کردن گرفته تا نکات خلاصه و دست نویس و ویس هایی که برامون میفرستادند.

۱۱. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

توصیه اصلی من اینه که منابع مختلف و پراکنده نداشته باشن و با کلاس و جزوات و ازمون های گام جلو بیان و زبان رو فراموش نکنند.
همچنین راه های مختلف رو برای بهبود ضعف هاشون انجام بدن و اگر در درس یا مبحثی ضعفی دارن کار تکراری انجام ندن مثلا من از وقتی متابولیسم رو برای خودم جزوه نویسی انجام دادم سر کلاس و بارها جزوه ام رو خوندم توی بیوشیمی پیشرفت کردم، یا توی سیو مسیج ام نکته تک خطی مینوشتم و اخر شبا مرور میکردم.
به نظرم با اعتماد کامل به دکتر محمدی و کلاس هاشون و جزوه پراکنده نخوندن و تلاش حتما موفق میشین.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده