۱.در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ معدلتون چند بود و درصدهای هر درستون را در کنکور امسال بفرمایید؟

من ۶ اسفند ۱۴۰۱ از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شدم و معدلم ۱۸.۳۵ بود، تغذیه ۶۲.۲٪ بیوشیمی ۷۵.۵٪ فیزیولوژی ۶۴.۴٪ زبان ۶۱.۶٪

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت در روز مطالعه می‌‌کردید؟

از اول مهر ماه طبق برنامه‌ریزی که توسط دکتر محمدی انجام شده بود شروع کردم. تا اواسط بهمن درگیر دانشگاه و کارآموزی بودم و در اون مدت به طور میانگین روزانه ۶ ساعت مطالعه داشتم (بعضی روزا شاید کمتر یا بیشتر می‌شد) از اسفند تا زمان کنکور ۱۰ ساعت و حتی در یک ماه جمع بندی کنکور گاهی تا ۱۲ ساعت هم مطالعه داشتم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه از کتاب گام به گام و فیلم‌های دکتر محمدی استفاده کردم. هر روز تغذیه رو در برنامه خودم داشتم، اول فیلم‌های مربوط به هفته جدید رو می‌دیدم و یکبار خیلی سریع می‌خوندم و در صورت نیاز خلاصه می‌کردم که این خلاصه‌ها در درس تغذیه برای جمع‌بندی خیلی به من کمک کرد. در نهایت یکبار دیگه هم دقیق می‌خوندم و تست‌های مربوط به اون فصل رو می‌زدم و اگه زمان کم می‌آوردم و نمی‌رسیدم که تست‌های مبحث تدریسی رو تو همون هفته بزنم دو روز قبل از آزمون مروبطه رو کامل به تست‌ها اختصاص می‌دادم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس بیوشیمی هم من فقط کتاب گام به گام و فیلم‌های دکتر محمدی رو داشتم و خوبی ویرایش جدید پارسال این بود که تست‌های علوم پایه هم به اون اضافه شده بودن. مثل درس تغذیه اول فیلم رو می‌دیدم و مبحث رو از رو کتاب می‌خوندم؛ دکتر محمدی اکثرا برای بیوشیمی دست‌نویس می‌دادن که این دستن‌ویس و چرخه‌ها معرکه بودن و واقعا باعث می‌شد که تو ذهن کاملا تثبیت بشه و بعد از اون هم اول تست‌های مربوط به کنکور تغذیه و اگه وقت داشتم تست‌های علوم پایه رو هم می‌زدم.

من تلاش می‌کردم که بیوشیمی رو درک کنم و این خیلی بهم کمک کرده بود که راحت‌تر بخونمش.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی هم از کتاب گام به گام و فیلم‌های دکتر محمدی فقط استفاده کردم. ابتدا فیلم اون هفته رو می‌دیدم و مبحث رو دقیق می‌خوندم و اون مبحث رو می‌فهمیدم که تو ذهنم بمونه و می‌رفتم سراغ تست‌ها. درس بیوشیمی و فیزیولوژی رو یک روز در میون می‌خوندم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من از پکیج دکتر مهاجرنیا استفاده کردم. از شهریور ماه شروع کردم به خوندن فلش کارت‌ها و از مهر ماه تست‌های لغت و از دی تست‌های ریدینگ رو شروع کردم. برای ماه جمع‌بندی کلاس دکتر شاهرضا رو تهیه کردم ولی متاسفانه فقط ۲ جلسه رو رسیدم که ببینم و مطمئنم اگه می‌رسیدم کامل ببینم خیلی میتونستم بهتر و راحت‌تر ریدینگ‌ها رو جواب بدم.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله من همه آزمون‌ها رو شرکت کردم حتی آزمون جامع اول که دی ماه بود به دلیل چالش‌هایی که باهاش مواجه بودم نتونسته بودم حدود نیمی از مباحث تغذیه رو مرور کنم ولی بازم شرکت کردم و بهم حس خیلی خوبی داد که میدیدم حتی اون مباحث کامل از یادم نرفته. برنامه‌ریزی من مطابق برنامه آزمون‌های موسسه بود و از این بابت خیالم راحت بود که به همه مباحث می‌رسم.

بله مشاور تحصیلی من خانوم ساجده حبیبی بودن که روش خیلی خوبی برای خوندن ِلغات زبان به من یاد دادن و در طول این مسیر ۹ ماهه بهم کمک کردن.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

در دی و بهمن حجم کیس‌هایی که باید برای دانشگاه تحویل می‌دادم باعث شد که میزان مطالعه روزانم تقریبا نصف بشه و نتونستم خودمو به یکی دو تا از آزمون‌ها برسونم ولی خداروشکر تو عید تونستم اونا رو بخونم و جبران کنم. ماه آخر قبل کنکور کرونا شدید گرفتم و یه هفته طلاییمو متاسفانه از دست دادم ولی کم نیاوردم و اصلا ناامید نشدم و سعی کردم هرجوری شده خودمو به برنامه برگردونم.

۹. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه مدیریتتون چجوری بود؟

دانشگاه که درگیر کارآموزی و تکالیف اساتید بودم باعث شده بود دچار محدودیت زمانی بشم.

۱۰. اگه مجدد برمی‌گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون رو اصلاح و کدوم کار رو تکرار میکردین؟

کمتر استرس می‌کشیدم چون عید وقت بسیار مناسبی برای جبران مباحث نخونده هست. و کمتر به جو اطرافم نگاه می‌کردم؛ چون هدف هر کسی فرق داره و قرار نیس همه یک مسیر رو برن پس نیازی نیس که حرف اطرافیان مهم باشه براشون.

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

اول از همه از خانوادم خیلی ممنونم چون خیلی بهم کمک کردن و شرایط مطالعه رو کاملا برام فراهم کردن؛ از دکتر محمدی هم خیلی ممنونم واقعا علاوه بر تدریس فوق العاده‌ای که دارن، بسیار دلسوز و همراه هستن و در آخر خودم که هیچ جوره کم نیاوردم و هرجور که شده مسیر رو تا آخر ادامه دادم.

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

به خودشون، دکتر محمدی و موسسه گام اعتماد کنن و با شروع کلاس‌ها طبق برنامه پیش برن و حتما آزمون‌ها رو شرکت کنن؛ حتی اگه نتونستن چندتا از مباحث رو بخونن نا امید نشن چون وقت برای جبران هست.