۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

فارغ التحصیل سال ۱۴۰۰ از دانشگاه آزاد

تغذیه: ۶۳ - بیوشیمی: ۶۶ - فیزیولوژی: ۵۳ -  زبان: ۸۴

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

از تابستان لغت زبان خواندم و از مهرماه شروع کردم ولی درس خواندن اساسی را از بهمن ماه آغاز کردم. از روزی ۲ساعت شروع کردم تا ۸ساعت در روز البته من بیشتر رسیدن به برنامه ام برایم مهم بود و روی ساعت مطالعه وسواس نداشتم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

بعد از شرکت در کلاس های گام جزوات گام را می خواندم و خلاصه برداری می کردم و سپس در برنامه های مرور، فقط خلاصه ها را می خواندم. برای تست زدن از کتاب IQB استفاده میکردم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

بعد از شرکت در کلاس های گام جزوات گام را می خواندم و خلاصه برداری می کردم و سپس در برنامه های مرور، فقط خلاصه ها را می خواندم. برای تست زدن از کتاب گنجینه سوالات دکتر جعفرنژاد  استفاده میکردم. در ماه های اخر کنکور از کتاب گام اخر استفاده کردم.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

بعد از شرکت در کلاس های گام جزوات گام را می خواندم و خلاصه برداری می کردم و سپس در برنامه های مرور، فقط خلاصه ها را می خواندم. برای تست زدن از کتاب نخبگان استفاده میکردم. در ماه های اخر کنکور از کتاب گام اخر استفاده کردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

در تابستان لغت از کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه ی ضروری تافل خواندم. از مهر شروع به خواندن کتاب ۹۰ پلاس کردم و از بهمن ماه پکیج دکتر مهاجرنیا را خواندم به طوری که شب ها هندبوک و فلش کارت ها را می خواندم و در روز ۱ تا ۵ بسته به زمانی که داشتم، تست متن میزدم و در اواخر کنکورهای سال های قبل را با تایم حل می کردم.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

من در آزمون های گام شرکت می کردم و مطابق با برنامه ی آزمون ها درس می خواندم و فقط ماه آخر با خانم نورمحمدی مشاوره داشتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

تغییر منابع کنکور و عوض شدن چند باره ی زمان کنکور، استرس و ناامیدی زیادی را هر بار القا کرد. دکتر محمدی همیشه کنار ما بودند و با صحبت هاشون به ما آرامش می دادند. من ساعت مطالعه ام در آن روزها کم میشد ولی سعی میکردم شرایط جدید را بپذیرم و دوباره با آرامش ادامه بدهم.

۹. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

پدر و مادرم و دکتر محمدی که فراتر از یک استاد کنارمون بودند.

۱۰. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

اول اینکه هدف خودشان را مشخص کنند و بنویسند (نوشتن هدف کمک زیادی می کند.) اگر مشکلی پیش آمد که نتوانستند به برنامه برسند ناامید نشوند ولی سعی کنند حتی در آن روزها هم حداقل ۳۰ دقیقه درس بخوانند. این تعهد روزانه برای مطالعه ی مستمر به آن ها کمک می کند. تایم استراحت حتما برای خود در برنامه بگذارند که خسته نشوند و استرس را از خود دور کنند‌.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده