۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

من ورودی ۹۷ علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ تحصیل ۱۴۰۱ هستم.
تغذیه ۵۳%  -  بیوشیمی ۸۵%-  فیزیولوژی ۵۴%  -  زبان ۷۰%

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از مهر ماه با کلاس های آقای دکتر شروع کردم و اوایل با ۳ تا ۴ ساعت شروع کردم.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

من سعی کردم روی یک منبع خاص متمرکز بشم برای همین برای هر سه درس بیو و فیزیو و تغذیه فقط جزوات و کلاس های آنلاین آقای دکتر محمدی استفاده کردم. نحوه مطالعه من شرکت در کلاس ها و نکته برداری از مطالب کلاس برای خودم و بعد مطالعه جزوات و خلاصه نویسی کردن تا حد امکان بود که سعی کردم در هر درس تا حدی که جا داشت مطالبو خلاصه کنم تا بتونم تو تایم کمی که به واسطه کارآموزی داشتم مرور داشته باشم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان از کتاب دکتر مهاجرنیا استفاده کردم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

آزمون های موسسه گام شرکت کردم و تمام تلاشم این بود در طول دو تا سه هفته مهلت آزمون به بودجه بندی آزمون برسم اما متاسفانه به علت مشغله شدید دانشگاه و کارآموزی هیچ وقت نمی تونستم آمادگی کامل برای شرکت در آزمون رو داشته باشم و نهایتا باعث شد تعداد زیادی از آزمون ها را شرکت نکنم اما همیشه سعی می کردم طبق بودجه بندی آزمون ها مطالعه داشته باشم.

۶. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

چالش اول من این بود که به علت کارآموزی دانشگاه و شرایط وخیم کرونا دو مرتبه در خوابگاه مبتلا به کرونا شدم و در کنار این اتفاق هم باید برای درس های کارآموزی و هم مطالعه برای کنکور تلاش میکردم.
چالش دوم زندگی خوابگاهی و نبود جای مناسب برای مطالعه بود که باعث میشد من چندین بار مجبور به عوض کردن اتاق و همچنین عوض کردن محل مطالعه بشم که خود این اتفاق استرس خیلی زیادی به من تحمیل کرد.

۷. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه‌ی برنامه ریزیتون چجوری بود؟

فعالیت خاصی که نبود. تمام وقت درگیر کارآموزی و پروژه کارشناسی و مطالعه و شرکت در کلاس های استاد میشدم و به علت عدم ثبات شرایطم مثل تغییر برنامه دانشکده یا بیمار شدنم تمام سعیم را میکردم هر روز که مطالعه میکنم حداکثر تلاش خودمو بکنم.

۸. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

مهمترین عاملی که باعث شد که من ادامه بدم و جا نزنم یک سرسختی خودم و دو راهنمایی های استاد محمدی بزرگوار و سه کمک دوستام بود که در نهایت باعث شد من نهایت تلاشمو بکنم.

۹. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

توصیه اصلی من به دوستانی که تصمیم به شرکت در کنکور ارشد دارن اینه که استمرار داشته باشن و رها نکنن. مهم نیست امروز چهار ساعت می خوندن یا دوازده ساعت، تعداد ساعت ها مهم نیست فقط رها نکردن و مرور و استمرار در مطالعه مهمه و درنهایت از تیم گام کنکور بابت حمایت های عالیشون متشکرم.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده