۱.در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ معدلتون چند بود و درصدهای هر درستون را در کنکور امسال بفرمایید؟

فارغ التحصیل ۱۴۰۲ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز. معدل ۱۸.۷۶ و درصد‌ها هم به این صورت که تغذیه ۷۵ بیوشیمی ۷۱ فیزیولوژی ۶۷ زبان ۵۵

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت در روز مطالعه می‌‌کردید؟

من از مرداد ماه سال پیش ویدیوهای سال گذشته رو خریداری کردم و سعی می‌کردم هر روز یک ویدئو نگاه کنم و تقریبا میشد دو ویدیو از هر مبحث در هفته. جمعه‌ها رو هم به مرور اختصاص میدادم تا شهریور ماه و بعدش هم که برنامه‌های آزمون جلو اومدم.

اوایل تقریبا از ساعت ۵ عصر شروع می‌کردم به خاطر کاراموزی تا ۱۲ شب، تقریبا ۶ ساعت و دوماه اخر تقریبا از صبح تا شب ۱۰ ساعت.

۳. برای درس تغذیه، بیوشیمی و فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه جزوه‌های گام کنکور و دکتر محمدی و تست‌های آخر هر فصل، اول ویدیوها رو افلاین گوش می‌دادم و بعد از روی کتاب خلاصه نویسی می‌کردم (حتما حتما برای خودم خلاصه می‌نوشتم)

برای درس فیزیولوژی و بیوشیمی هم دقیقا به همین صورت جلو میرفتم و کلا تست‌هایی که نکته داشت یا اشتباه می‌کردم هم علامت می‌زدم.

۴. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان از کتاب تست دکتر مهاجرنیا و هندبوک لغات، کلاس نرفتم که واقعا پشیمونم و کاش حتما می‌رفتم.

۵. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

بله آزمون شرکت می‌کردم، هفته اول مباحث اون هفته رو کامل می‌بستم و هفته دوم سعی می‌کردم تا روز سه شنبه دروس آزمون تموم شه که چهارشنبه و پنجشنبه مرور کنم.

۷. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

بیشترین چالش کارآموزی بود، که سعی کردم از تایم‌های مرده بیشتر استفاده کنم، خلاصه ‌نویسی‌ها هم در صرفه‌جویی تایم خصوصا در روزهای نزدیک آزمون خيلی کمک‌کننده بود.

۸. کار یا فعالیت جانبی هم علاوه بر درس خوندن داشتید؟ و نحوه مدیریتتون چجوری بود؟

به جز کارآموزی، من ورزش رو هم در کنار درس خوندن داشتم که سعی می‌کردم بیشتر با استفاده از تایم‌هایی که توی ماشین یا اتوبوس هستم رو استفاده کنم.

۹. اگه مجدد برمی‌گشتید به زمان کنکورتون با توجه به تجربه الانتون کدوم کارتون رو اصلاح و کدوم کار رو تکرار میکردین؟

اگه به عقب برگردم دوباره از همون مرداد شروع می‌کنم حتما، چون اول سال اینکه ببینی از برنامه جلویی خیلی بهت کمک می‌کنه و حتماااا حتمااا کلاس زبان رو شرکت می‌کردم.

۱۱. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

خانواده، اساتید و دکتر محمدی عزیز.

۱۲. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

حتما حتما زبان رو کلاس شرکت کنید، حتما لغات رو از الان شروع کنید و حتما با برنامه‌ریزی آزمون جلو برید و به دکتر محمدی اعتماد کامل داشته باشید، مخصوصا برنامه‌ریزی‌هایی که انجام میدن برای جمع‌بندی‌ها، اگه مو به مو و دقیق برنامه‌ها رو اجرا کنید و از برنامه عقب نمونید و راه خودتون رو برید و استرس بی‌جا نگیرید قطعا موفق می‌شید🌹