۱. در چه سالی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اید؟ و درصدهای هر درستان را در کنکور امسال بفرمایید؟

من در شهریور ۱۴۰۰ و از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شدم.

درصد های من در کنکور کارشناسی ارشد تقریبا به این صورت بود: زبان: ۷۵ – بیوشیمی: ۶۶ – فیزیولوژی: ۶۶ – تغذیه: ۶۴

۲. از چه تاریخی شروع به مطالعه کردید؟ و چند ساعت مطالعه می‌‌کردید؟

من از دی ماه ۹۹ به طور جدی شروع به درس خوندن کردم. ساعت مطالعاتی من ثابت نبود و بعضی مواقع بسته به نیازم تغییرش میدادم و هرچی به کنکور نزدیک تر میشدم، بیشتر و بیشترش میکردم. به طور متوسط در ۲ ماه اول روزانه ۵ ساعت مطالعه میکردم و بعد رفته رفته زیاد تر شد تا این که ماه آخر بالای ۱۰ ساعت میخوندم.

۳. برای درس تغذیه از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس تغذیه از جزوه‌های گام به گام دکتر محمدی استفاده کردم، در کلاس نکته و تست و جمع بندی آخر دکتر محمدی هم شرکت کردم.

۴. برای درس بیوشیمی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس بیوشیمی از جزوه‌های گام به گام دکتر محمدی استفاده کردم، در کلاس نکته و تست و جمع بندی آخر دکتر محمدی هم شرکت کردم.

۵. برای درس فیزیولوژی از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس فیزیولوژی از جزوه‌های گام به گام دکتر محمدی استفاده کردم، در کلاس نکته و تست و جمع بندی آخر دکتر محمدی هم شرکت کردم.

۶. برای درس زبان از چه منبع (کتاب و تست) و یا کلاسی استفاده کردید و نحوه مطالعه شما در این درس چگونه بوده است؟

برای درس زبان از کتاب ۹۰ پلاس نشر سنا و همچنین کتاب نشر جامعه نگر امیر لزگی استفاده کردم.

۷. آیا آزمون هم شرکت میکردید؟ و برنامه ریزی درسیتون به چه صورت بود؟ مشاور تحصیلی هم داشتید؟

من در هیچ دوره و آزمونی شرکت نکردم و کنکور برای من اولین و آخرین آزمون بود. تمام کارهای برنامه‌ریزی و اولیت‌بندی درس‌ها بر عهده‌ی خودم بود و با توجه به تجربه‌ی خوبی که از آزمون سراسری داشتم، مشاور تحصیلی نیاز نداشتم و خودم جلو رفتم.

۸. در سال کنکور با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه این موانع را سپری کردید؟

من در دوران کنکور مثل خیلی دیگه از بچه‌ها متاسفانه هم خودم و هم خانواده‌ام با چالش بیماری کرونا مواجه بودیم و همین یکی از علت های دیر شروع کردن برای درس خوندنم شد. از چالش‌های دیگه‌ای که باهاش روبه‌رو بودم، فراموش کردن و از ذهن خارج شدن دروس بود که این مورد واقعا خیلی اعصابمو خورد میکرد و برای برطرف کردن این مشکل، همش مجبور میشدم مدام مطالب رو مرور کنم و سعی میکردم خیلی سرعتی این کار را انجام بدم.

۹. چه افرادی یا عواملی در موفقیت شما موثر بودند؟

بدون شک مهمترین عامل در موفقیت نه تنها من بلکه تمام بچه‌ها اول زحمت و تلاش خودشونه و وقت و انرژی هست که صرف درس خوندن میکنن، و در مرحله‌ی بعدی هم یک برنامه‌ی منسجم و قوی و در عین حال در دست داشتن جزوه ها و کتاب های مفید و پربار. جا داره در این باره از دکتر محمدی و تیم زحمت‌کششون تشکر ویژه‌ای بکنم و یک خداقوت اساسی بهشون بگم. جزوه‌های موسسه‌ی گام کنکور واقعا جزوه‌های مفید و کاربردی بود و من از داشتنشون و خوندنشون احساس لذت می‌کردم.

۱۰. توصیه اصلیتون به بچه‌هایی که امسال کنکوری هستند چیست؟

بزرگترین توصیه‌ی من به دوستان کنکوری خودم این هستش که به هیچ عنوان موقع درس خوندن‌ به دوستانشون و رقیبانشون نگاه نکنن و روی برنامه‌ی منسجم خودشون با اعتماد به نفس پیش برن. نگاه کردن به دست اطرافیان فقط آدمو سردرگم و گمراه میکنه؛ کما اینکه خیلی از افرادی بودن که نسبت به من در روز ساعت مطالعه‌ی بیشتری داشتند و یا چندین ماه زودتر از من شروع به درس خوندن کرده بودند ولی متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتند. پس توجه به این نکته بسیار ضروریه.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهده